وزیر ورزش و جوانان گفت: واگذاری تبلیغات محیطی در دربی اتفاق جالبی بود که برای اولین بار در فوتبال ایران رخ داد.

وزیر ورزش و جوانان گفت: واگذاری تبلیغات محیطی در دربی اتفاق جالبی بود که برای اولین بار در فوتبال ایران رخ داد. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، حمید سجادی پیش از آغاز دیدار دربی پایتخت درباره تبلیغات محیطی این بازی که به باشگاه استقلال سپرده شد، اظهار داشت: امروز اتفاق ارزشمندی رخ داد و باید بابت آن از آقای عزیزی خادم تشکر کنم. تصمیم خوبی گرفته و هماهنگی خوبی اتخاذ شده است. اتفاق جالبی بود که برای اولین بار در فوتبال ایران رخ داد و امیدوارم مبارک باشگاه عزیزمان باشد. این اتفاق فواید زیادی دارد و بابت آن از آقای عزیزی خادم تشکر می‌کنم و می‌دانم که این موضوع جزو برنامه‌های ایشان بوده است.

وی اشاره کرد: امیدوارم محاسن و فواید این مسئله به فوتبال باشگاهی کشور برگردد. باشگاه‌های ارزشمندی داریم و امیدوارم موفق باشند. این اتفاق فرخنده و مبارک را به فوتبال ایران تبریک می‌گویم.

وزیر ورزش و جوانان درباره عدم تصویب اساسنامه فدراسیون فوتبال و وضعیت نگران‌کننده‌ای که وجود دارد، عنوان کرد: وضعیت نگران‌کننده نیست، ولی طبق پیشنهاد فیفا و هماهنگی به عمل آمده اگر بنا باشد طبق ضوابط فیفا اساسنامه پیش برود، بحث بند یک وجود دارد. فدراسیون‌های ورزشی ایران جزو نهاد‌های عمومی غیردولتی هستند، ولی در فوتبال فیفا خواسته که «عمومی» حفظ شود و به صورت غیردولتی باشد. قول و قرارهایی در دولت گذشته بر سر این موضوع گذاشته شده است و ما نیز به آن پایبند بودیم. قول و قرار این بوده که دولت با این درخواست فیفا موافقت کند و این کار نیز صورت گرفته و دولت موافقت کرده است.

سجادی تصریح کرد: اساسنامه برای تصویب به مجلس واگذار شده است. امیدوارم با حمایتی که تاکنون از مجلس در ورزش دیدیم این اتفاق صورت بگیرد. فوتبال یکی از رشته‌های موفق ماست و تیم ملی کشور‌مان که البته امیدوارم چشمش نزنیم یک سال است شکست نخورده و در آستانه یکی از سریع‌ترین‌ صعود‌‌ها به جام جهانی قرار گرفته‌ است. اینجا باید به فدراسیون فوتبال برای نحوه اداره تیم ملی و حمایت‌هایش تبریک و به کادر فنی و بازیکنان خسته نباشید بگوییم.

وی درباره انتخاب مدیرعامل پرسپولیس گفت: اجاز بدهید دربی را پشت سر بگذاریم. مسائل مدیریتی همیشه وجود دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.