سرمربی استقلال با اعتراض شدید به تصمیم داوران دربی گفت که اگر بازیکن این تیم در موقعیت آفساید بوده باشد، مربیگری را کنار می‌گذارد.

سرمربی استقلال با اعتراض شدید به تصمیم داوران دربی گفت که اگر بازیکن این تیم در موقعیت آفساید بوده باشد، مربیگری را کنار می‌گذارد. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، اتوبوس دو تیم استقلال و پرسپولیس در فاصله یک ساعت و نیم مانده به شروع دربی ۹۷ به ورزشگاه آزادی رسید. بلافاصله پس از ورود دو تیم به ورزشگاه تعدادی از بازیکنان استقلال و همچنین یحیی گل محمدی سرمربی تیم پرسپولیس در زمین چمن ورزشگاه حاضر شدند و وضعیت چمن و شرایط استادیوم را زیر نظر گرفتند.

* احمد مددی مدیر مجموعه ورزشی آزادی و مدیرعامل سابق استقلال در حاشیه بازدید از ورزشگاه آزادی با یکی از عوامل تیم استقلال دیدار کرد.

* مهدی عبدی و سیاوش یزدانی دو بازیکن پرسپولیس و استقلال در هنگام گرم کردن به سمت یکدیگر رفتند و با هم به صحبت پرداختند.

* عوامل برگزاری مسابقه با تدارک بنری، یاد و خاطره شهدای سلامت را زنده نگه داشتند.

* اسکوچیچ و هاشمیان در ورزشگاه حضور دارند.

* با وجود تذکر داود رفعتی مسئول برگزاری این دیدار به مسئولان باشگاه استقلال بابت تبلیغات پشت دروازه و جلوگیری آن از دید آمبولانس، این تبلیغات در محل خود باقی ماند و مسئولان برگزاری دیدار مجبور به جابه‌جایی آمبولانس‌ها شدند.

* نکته جالب در خصوص تبلیغات پشت دروازه این است که ارتفاع این تبلیغات بیشتر از هفته‌های قبل است و همین موضوع مورد انتقاد مسئول برگزاری بازی قرار گرفته بود.

* پیش از آغاز بازی تعدادی از کارکنان هلال احمر با در دست داشتن بنری بزرگ در میانه زمین، ۱۴ آذر روز جهانی داوطلبان جمعیت هلال احمر را گرامی داشتند.

* امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، حمید سجادی، شهاب‌الدین عزیزی خادم، مجید صدری و سعید فتاحی در مراسم پیش از بازی از ۳ خانواده شهدای سلامت تقدیر کردند. همچنین بازیکنان دو تیم نیز با اهدای شاخه گل‌هایی به مقام شامخ این شهدا ادای احترام کردند.

* یحیی گل‌محمدی و فرهاد مجیدی به همراه کادرفنی دو تیم خوش و بش بسیار گرمی در آغاز بازی داشتند و عکس یادگاری با یکدیگر گرفتند.

* به خاطر حضور افراد متفرقه در کنار زمین، بازی با تاخیر ۵ دقیقه‌ای آغاز شد.

* سرمربیان دو تیم به حضور وزیر ورزش و عزیزی خادم توجه نداشته و خوش و بشی با وزیر ورزش و رئیس فدراسیون فوتبال نکردند.

* در دقیقه ۱۵ کمک داور آفساید امیرحسین حسین‌زاده را گرفت و همین موضوع اعتراض شدید مجیدی را به دنبال داشت. سرمربی استقلال در صحبت با موعود بنیادی‌فرد داور مسابقه گفت: «اگر این صحنه آفساید باشد من مربیگری را کنار می‌گذارم».

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.