مدیرعامل باشگاه تراکتور اعلام کرد، زانوی مصدوم محمدرضا اخباری نیاز به جراحی نخواهد داشت.

مدیرعامل باشگاه تراکتور اعلام کرد، زانوی مصدوم محمدرضا اخباری نیاز به جراحی نخواهد داشت. به گزارش خبرگزاری تسنیم، میرمعصوم سهرابی در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه تراکتور با تبریک انتخاب محمدرضا اخباری به‌عنوان بهترین دروازه‌بان لیگ قهرمانان آسیا در فصل ۲۰۲۱، اظهار داشت: تراکتور پیش از این به‌عنوان پرهوادارترین تیم آسیا انتخاب شده بود و این بار اخباری به‌عنوان کاپیتان تیم، افتخارآفرینی کرد که جای خرسندی دارد.

وی با اشاره به آخرین وضعیت مصدومیت اخباری، توضیح داد: بازیکن فولاد ضربه شدیدی به پای اخباری وارد کرد که این موضوع باعث نگرانی ما و هواداران شده بود. البته عکسبرداری و MRI از زانوی این بازیکن انجام شد و پزشک تیم در این زمینه با چندین متخصص مطرح مشورت کرد. خدا را شکر این بازیکن نیازی به عمل جراحی ندارد. تمامی امکانات لازم را برای بهبود هر چه سریع‌تر اخباری فراهم کرده‌ایم تا او در کمترین زمان به تیم ملحق شود.

مدیرعامل باشگاه تراکتور با بیان اینکه اخباری لایق بهترین‌هاست، اظهار داشت: اخباری یکی از دروازه‌بانان توانمند و باتجربه فوتبال کشورمان است که قطعاً کمک حال تیم ملی و تراکتور در عرصه‌های مختلف خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.