حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان از معرفی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از برگزاری دربی تهران خبر داد.

حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان از معرفی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از برگزاری دربی تهران خبر داد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان درباره علت تعلل برای تعیین مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با وجود گذشت سه ماه از شروع به کار دولت جدید، گفت: در این رابطه بررسی‌هایی به عمل آمده و اعضای هیئت مدیره فعلی پرسپولیس نیز نظرات خود را به ما منتقل کرده‌اند.

وی با بیان اینکه هیئت مدیره فعلی پرسپولیس باید تقویت شود، افزود: پس از تقویت هیئت مدیره و برگزاری بازی دربی، نسبت به انتخاب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اقدام می‌شود.

سجادی که با خبرگزاری خانه ملت گفت‌وگو می‌کرد در پاسخ به سؤالی درباره قانونی بودن معرفی صدری به‌عنوان مدیرعامل که با نظر اعضای هیئت مدیره فعلی صورت گرفته است، گفت: آقای صدری به‌عنوان یکی از پیشنهادات به ما معرفی شده است. ما از هیئت مدیره فعلی پرسپولیس نظر خواستیم و هیئت مدیره فعلی آقای صدری را معرفی کرد.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: این نظرات در جلسه مجمع که با حضور سه وزیر اقتصاد و دارایی، دادگستری و ورزش و جوانان برگزار می‌‎شود، جمع‌بندی خواهد شد که جلسه مجمع پس از دیدار استقلال - پرسپولیس برگزار می‌شود.

وی درباره سایر گزینه‌های مدیرعاملی پرسپولیس، اظهار داشت: در حال حاضر به دلیل پیش رو بودن دربی، مصلحت نیست از سایر گزینه‌ها نام ببریم و پیش از دربی باید به هر دو تیم، کادر فنی و مدیریت باشگاه‌ها تمرکز دهیم تا شاهد یک بازی زیبا و جوانمردانه باشیم، مسابقه‌ای که همه هواداران از تماشای آن لذت ببرند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.