پیشکسوت باشگاه پرسپولیس مدیرعامل باشگاه استقلال را مقصر درگیری لفظی مدیران این دو باشگاه می‌داند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس مدیرعامل باشگاه استقلال را مقصر درگیری لفظی مدیران این دو باشگاه می‌داند. محمود کلهر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شرایط استقلال و پرسپولیس در دربی ۹۷ اظهار داشت: قطعاً بازی خوبی از آب درمی‌آید به شرطی که اعضای کادر فنی دو تیم احتیاط را کنار بگذارند و برنامه‌های تاکتیکی خود را در زمین پیاده کنند. استقلال و پرسپولیس شرایط فنی خوبی دارند. استقلال در چهار بازی خود در لیگ برتر پیروز نشده است، اما با تاکتیک بازی می‌کند و این می‌تواند به زیبایی دربی کمک کند.

وی در مورد جنگ لفظی مدیران عامل سرخابی‌ها خاطرنشان کرد: دعوای مدیران دو باشگاه هیچ کمکی به دو تیم نخواهد کرد و تمرکز بازیکنان را بر هم می‌زند. آجورلو و صدری باید بدانند که اظهارنظر درباره تیم رقیب درست نیست و بهتر است در مورد تیم خود صحبت کنند. مدیرعامل استقلال کار خوبی انجام نداد و شروع‌کننده این جنگ لفظی بود. صدری هم آن صحبت‌ها را در پاسخ به آجورلو مطرح کرد که می‌توانست با صبر بیشتر، به حواشی دامن نزند.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد رویکرد دو تیم در دربی به تسنیم گفت: پرسپولیس در دو دیدار گذشته خود، همان تیم همیشگی بود که سراغ داشتیم و روی زمین خیلی بر بازی مسلط بود. با اضافه شدن کامیابی‌نیا به ترکیب، پرسپولیس خط هافبک خود را تقویت و نقاط ضعف خود را برطرف کرده است. مشکل استقلال، خط دفاعی این تیم است که قطعاً کمک بزرگی به پرسپولیس می‌کند. امیدوارم دو تیم بازی خوبی به نمایش بگذارند تا تماشاگرانی که نمی‌توانند به ورزشگاه بیایند، بازی زیبایی در خانه تماشا کنند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )