سرمربی تیم فوتبال هوادار گفت که اشتباهات داوری در چند هفته سپری شده از بیست‌ویکمین دوره لیگ برتر به ضرر این تیم بوده است.

سرمربی تیم فوتبال هوادار گفت که اشتباهات داوری در چند هفته سپری شده از بیست‌ویکمین دوره لیگ برتر به ضرر این تیم بوده است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، رضا عنایتی در نشست خبری پیش از دیدار هوادار و نفت مسجدسلیمان گفت: بازی بسیار سختی داریم و همه دیدارها برای ما دشوار است. نفت مسجدسلیمان تیمی بابرنامه و بسیار خوب است که مربی خوبی دارد. امیدوارم بازی خوبی ارائه کنیم.

وی ادامه داد: با اینکه هوادار در چند هفته گذشته شرایط بهتری نسبت به اوایل فصل داشته، اما در نتیجه‌گیری به خودباوری نرسیده است. تلاش کردیم خودمان را پس از دیدار با مس ریکاوری کرده و با روحیه خوب، بازی خوبی ارائه کنیم و نتیجه لازم را بگیریم.

عنایتی با اشاره به کار دشوار هوادار در نخستین سال حضور در لیگ برتر خاطرنشان کرد: می‌دانیم تیم‌هایی که تازه به لیگ برتر می‌آیند، وارد فضای جدیدی می‌شوند و شرایط خاصی دارند. پیش‌بینی می‌کردیم چنین اتفاقی بیفتد، اما بازیکنان باتجربه‌ای داریم که می‌توانند به ما کمک کنند و از این هفته،‌ با انگیزه و انرژی بیشتری بازی کنیم.

سرمربی هوادار در پاسخ به این پرسش که آیا تیمش تا نیم‌فصل در کرج به میدان خواهد رفت یا خیر، تصریح کرد: خجالت‌آور است که استان تهران به این بزرگی، برای بازی کردن تیم‌های لیگ برتری خود زمین ندارد. ما و پیکان در هفته‌های گذشته، شرایط خاصی داشتیم و نمی‌دانستیم باید چه کنیم. ورزشگاه‌های شهدای شهر قدس و پاس قوامین در تهران وجود دارند که پیکان و سایپا در پاس قوامین بازی می‌کنند و نمی‌توانیم در آن زمین بازی کنیم. زمین شهر قدس را از نزدیک دیدم که فوق‌العاده بد بود.

عنایتی با بیان اینکه قول‌هایی برای حل مشکل زمین داده شده است، خاطرنشان کرد: باید فکری اساسی شود و امیدوارم همت کنند تا تیم‌های تهرانی با مشکل زمین روبه‌رو نباشند. از همه جای ایران به تهران می‌آیند و ما که ورزشگاه‌های تختی، شهید شیرودی و اکباتان را داریم، چرا باید مشکل زمین داشته باشیم؟ این ورزشگاه‌ها، استانداردهای لازم را دارند و می‌توانیم برای برگزاری بازی‌ها از این ورزشگاه‌ها استفاده کنیم. امیدوارم فکری اساسی شود و تیم‌های تهرانی، مشکل زمین نداشته باشند.

وی در این باره که هوادار قرار است مجدداً با پیراهن بنفش به میدان برود، عنوان کرد: از زمانی که کارم را در هوادار به‌عنوان مالک و سرمربی آغاز کردم، می‌خواستم رنگ خاصی برای تیم انتخاب کنم. دوستان در ابتدای فصل تصمیماتی گرفتند، اما از مدیریت باشگاه تشکر می‌کنم که با پیشنهاد من موافقت کرد و مجدداً با رنگ بنفش که هویت بزرگ و خوبی برای هوادار بود، کارمان را آغاز می‌کنیم. ان‌شاءالله با این پیراهن نتیجه بگیریم و خاطرات خوش خود را تکرار کنیم.

سرمربی هوادار در خصوص اعتراض‌های خود به داوران بازی‌های هفته گذشته شاگردانش گفت: کاملاً به سلامت داوران اعتقاد داریم و نمی‌توانیم بگوییم در یک بازی، اشتباهی برای داور ایجاد نمی‌شود. نکته آزاردهنده این است که همه اشتباهات علیه ماست و امیدوارم داوران بیشتر دقت کنند.

«بحث من درباره داوری بیشتر روی تخریب شخصیت است، نه خود داوری.» عنایتی ضمن بیان این جمله اظهار داشت: در برنامه‌های مختلف نشان داده شد که یک اشتباه هم به نفع هوادار نبوده و همه اتفاقات به ضررمان بوده است. ما هم اعتراض چندانی نداشتیم و جوّی به راه افتاد که خیلی بابت آن ناراحت بودم. امیدوارم این مسئله تکرار نشود.

وی در مورد غایبان تیم هوادار مقابل نفت مسجدسلیمان تصریح کرد: به‌جز محمد قاضی که مصدومیتش به‌صورت کامل برطرف نشده و از هفته‌های آینده به جمع ما اضافه می‌شود، سایر بازیکنان را در اختیار داریم.

سرمربی هوادار درباره روند حرکتی تیمش در لیگ بیست‌ویکم خاطرنشان کرد: از هفته نخست مقابل استقلال تا دیدار با مس رفسنجان، روند خوبی داشتیم و از آن راضی هستم. با این حال کم‌تجربگی، ما را خیلی آزار داد و داوری هم هوادار را کمی اذیت کرد. این مسائل دست به دست هم داد تا امتیاز از دست بدهیم. باید خودمان را قوی کنیم و کارمان را پیش ببریم. ان‌شاءالله این اتفاق از دیدار سخت مقابل نفت بیفتد و تمام توان خود را می‌گذاریم تا نتیجه خوبی کسب کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.