معاون شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در مناقشه میان باشگاه استقلال و سازمان لیگ، از آبی‌پوشان دفاع کرد.

معاون شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در مناقشه میان باشگاه استقلال و سازمان لیگ، از آبی‌پوشان دفاع کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمد محب خدایی درباره وضعیت تبلیغات محیطی برای دربی ۹۷ گفت: شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی وظیفه دارد با تیم‌های باشگاهی، قرارداد اجاره زمین ببندد که این باشگاه‌ها طرف حساب سازمان لیگ هستند و ما هیچ قراردادی با این سازمان نداریم. در سال‌های گذشته نیز این قرارداد با باشگاه‌ها بسته می‌شد. در چند هفته گذشته باشگاه استقلال اعلام کرد خودش تبلیغات را انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: پیش‌تر سازمان لیگ با باشگاه استقلال توافق کرد که این باشگاه، کارگزاری تبلیغات را بر عهده بگیرد. سازمان لیگ برای برگزاری ۲۴۰ بازی لیگ برتر، ۲۰۰ میلیارد تومان درآمد داشت که باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس اعلام کردند برای ۳۰ بازی، ۳۰۰ میلیارد تومان درآمد ایجاد می‌کنند که به این ترتیب، درآمد باشگاه‌ها از تبلیغات به ۴۰۰ یا ۵۰۰ میلیارد تومان می‌رسید.

«سازمان لیگ باید دغدغه توازن درآمدی باشگاه‌ها را داشته باشد تا آنها برای هزینه‌های خود برنامه‌ریزی کنند.» معاون شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی ضمن بیان این جمله خاطرنشان کرد: با زحمت عزیزان وزارت ورزش، استقلال و سازمان لیگ برای دربی تقریباً به توافق نهایی رسیده‌اند و فکر نمی‌کنم مشکل خاصی باشد. باشگاه استقلال میزبان است و مطابق قرارداد، امکانات را در اختیار این باشگاه قرار می‌دهیم.

محب خدایی که با برنامه «ورزش و مردم» گفت‌وگو می‌کرد، در مورد شرط سازمان لیگ برای استقلال برای ارائه تضمین گفت: ما طرف حساب سازمان لیگ نیستیم و در روابط این سازمان با باشگاه‌ها دخالت نمی‌کنیم. مطابق قوانین، باید ورزشگاه را در اختیار باشگاه‌ها بگذاریم و تیم میزبان باید فضا را آماده بازی کند. عقل سلیم می‌گوید خواسته باشگاه استقلال ناحق نیست و این باشگاه یک ماه پیگیر این اتفاق است. برخی اوقات می‌بینیم کارها در دقیقه ۹۰ انجام می‌شود. قرارداد را روز چهارشنبه در اختیار استقلال قرار دادند که این اتفاق می‌توانست زودتر رخ دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.