سرمربی تیم فوتبال میلان از پیروزی قاطع تیمش در خانه جنوا پس از قبول دو باخت متوالی در سری A ابراز خوشحالی کرد.

سرمربی تیم فوتبال میلان از پیروزی قاطع تیمش در خانه جنوا پس از قبول دو باخت متوالی در سری A ابراز خوشحالی کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم‌، تیم فوتبال میلان شب گذشته (چهارشنبه) در هفته پانزدهم سری A میزبانش جنوا را با یک گل زلاتان ابراهیموویچ و دبل جونیور مسیاس با نتیجه ۳ بر صفر شکست داد و پس از قبول دو باخت متوالی در لیگ دوباره طعم پیروزی را چشید.

زلاتان ابراهیموویچ در پایان بازی به شوخی گفت بابت گلی که زده از باشگاه خواسته که مثل سرمربی تیم استفانو پیولی، قرارداد او را هم تمدید کنند.

پیولی در این باره به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: زلاتان تنها بازیکنی بود که به محض تمدید شدن قراردادم به من پیام داد. او نوشته بود «تبریک، مربی، حالا قرارداد مرا هم ردیف کن!». او زلاتان است دیگر! این فصل از آن فصل‌هایی است که می‌توانیم احساس رضایت‌بخشی از عملکردمان داشته باشیم، البته من نمی‌دانم که تا چه مرحله‌ای می‌توانیم پیش برویم.

وی افزود: تیم ما با انسجام و انگیزه در تمام طول مسابقه بازی کرد و متأسفانه یا خوشبختانه ما تیمی نیستیم بتواند با استفاده از بخشی از توانش بر رقبا غلبه کند. ما باید از تمام توان‌مان استفاده کنیم وگرنه قادر نیستیم بر حریفان‌مان مسلط باشیم. مطمئناً آمدن زلاتان همه چیز را بهتر کرد اما هم‌تیمی‌هایش هم در قبول شیوه‌های انگیزشی او خوب بوده‌اند. در عین حال زلاتان هم باید از هم‌تیمی‌هایش تشکر کند چون او دوباره دارد همان بازیکن بزرگی می‌شود که چند سال پیش بود. کاری که او و هم‌تیمی‌هایش انجام می‌دهند یک داد و ستد دو سر برد برای آنها است.

میلان به لطف پیروزی‌اش در ورزشگاه لوئیجی فراریس و با توجه به توقف ناپولی در خانه ساسولو، فاصله خود را با صدر جدول به یک امتیاز کاهش داد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.