سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی مدعی شد تیمش برای پیروزی مقابل پدیده مشهد صف‌آرایی کرده بود، اما مساوی هم برای آنها نتیجه خوبی است.

سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی مدعی شد تیمش برای پیروزی مقابل پدیده مشهد صف‌آرایی کرده بود، اما مساوی هم برای آنها نتیجه خوبی است. به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، علی‌اصغر کلانتری پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل پدیده در مشهد در نشست خبری اظهار داشت: یک بازی خیلی تاکتیکی و پربرخورد را پشت سر گذاشتیم، یک فوتبال جاندار از طرف دو تیم. به میثاقیان بابت تیمی که ساخته است تبریک می‌گویم. می‌دانستیم که کار سختی داریم. روی دروازه‌ها موقعیت‌های زیادی بود و خیلی بازی وسط زمین در گردش نبود. حملات متنوعی روی هر دو دروازه شکل گرفت و هم ما و هم پدیده موقعیت گل داشتیم که در نهایت نتیجه مساوی رقم خورد. ما آمده بودیم که پیروز شویم، ولی یک امتیاز هم برای‌مان خوب است.

وی درباره اینکه در بازی‌های لیگ امسال گل‌های کمی به ثمر می‌رسد، گفت: این مسئله یک دلیل مهم دارد و آنهم این است که تیم‌ها ابتدا به زمین می‌آیند تا از دروازه‌شان محافظت کنند، چون در لیگ ۱۶ تیمی یک امتیاز و یک گل، در آخر کار برای بالا آمدن و حتی جلوگیری از سقوط اهمیت دارد. اگر توجه کرده باشید، در بازی امروز ما با تیم پدیده، هر دو تیم حمله کردند، ولی توپ‌ها به گل نرفت. هر دو تیم هجومی بازی کردند و دروازه‌بان‌های هر دو تیم روز خوبی را پشت سر گذاشتند.

سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی در مورد فراز و نشیب تیمش خاطر نشان کرد: مسابقات لیگ است و شرایط تیم‌ها بالا و پایین می‌شود. نمی‌توانیم بگوییم یک تیم در هر هفته خوب باشد. ما تنها بازی‌ که خوب نبودیم در بازی هفته گذشته مقابل سپاهان بود و می‌توانستیم در این بازی هم مساوی کنیم، ولی در سایر بازی‌ها از تیمم راضی بودم. سه بازیکن مصدوم هم در هفته‌های گذشته دادیم و بازیکنان جایگزین توانستند جای مصدومان‌مان را پر کنند. الان هم منتظریم که بازیکنان مصدوم برگردند و تیم‌مان قوی‌تر از گذشته شود.

وی در پایان گفت: یک تبریکی هم باید به اعضای تیم داوری بگویم که یک بازی جاندار را به خوبی قضاوت کردند و در تمام صحنه‌ها خیلی عالی حضور داشتند. داوران طبق قانون سوت زدند و خسته نباشید به آنها می‌گویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.