در حالی که حسین شمس پیشکسوت فوتسال اعلام کرده بود سرمربی تیم ملی فوتسال برای سفر به ایتالیا مشخص نیست، کمیته فوتسال مجددا بر حضور ناظم الشریعه روی نیمکت تیم ملی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتسال ایران روزهای ۲۹ و ۳۰ آذر در دیدارهای تدارکاتی در کشور ایتالیا به مصاف تیم ملی فوتسال این کشور می رود.

احسان اصولی سرپرست کمیته فوتسال روز گذشته اعلام کرد تیم ملی با هدایت سیدمحمد ناظم الشریعه به ایتالیا سفر می کند و وی همچنان سرمربی تیم ملی خواهد ماند.

امروز حسین شمس پیشکسوت فوتسال ایران در گفتگو با سایت فدراسیون فوتبال ادعای اصولی را رد کرد و گفت: انجام بازی دوستانه با ایتالیا در تقویم تیم ملی قرار گرفته اما هنوز مشخص نیست چه کسی به عنوان سرمربی روی نیمکت تیم می‌نشیند. لازم است کمیته فوتسال سریعا هدایت تیم ملی را به فردی شایسته بسپارد.

در واکنش به این اظهارات و هجمه ای که به فدراسیون فوتبال بابت تصمیمات ضد و نقیضش صورت گرفت، سایت فدراسیون فوتبال مصاحبه ای با احسان اصولی انجام داد و اصولی در این گفتگو بار دیگر بر حضور ناظم الشریعه روی نیمکت تیم ملی در سفر به ایتالیا خبر داد.

اصولی در ابتدا گفت: باتوجه به برنامه‌ریزی که قبل از جام‌جهانی فوتسال انجام شده بود و فدراسیون فوتبال ایتالیا درخواست انجام دو بازی تدارکاتی را به فدراسیون فوتبال ایران ارسال کرده بود، در ۲۹ و ۳۰ آذرماه در پارمای ایتالیا به مصاف این تیم خواهیم رفت.

سرپرست کمیته فوتسال افزود: حضور در عرصه‌های بین‌المللی و رقابت با تیم‌های مطرح جهان قطعا می‌تواند برای تیم ملی فوتسال ما مثمر ثمر و آثار خوبی درپی داشته باشد و فرصت خوبی را جهت ارزیابی تیم در اختیار کادرفنی قرار می‌دهد. ضمن اینکه پذیرش دعوت بین‌المللی از سوی فدراسیون فوتبال ایران در این دوره و پیرو تاکید رییس فدراسیون از خطوط قرمزی است که به آن توجه شده تا در عرصه‌های بین‌المللی نسبت به تعهدات پایبند و فعال باشیم تا فوتبال و فوتسال کشور را بهتر معرفی کنیم.

عضو هیات رییسه فدراسیون اظهار داشت: متاسفانه در دور قبل شاهد بودیم که در دیدار با اسپانیا و برزیل علیرغم پذیرش دعوت از سوی فدراسیون ایران، این تعهد عملی نشد که بی‌شک به وجهه فوتبال کشور خدشه وارد می‌کند.

وی درخصوص زمان اعزام تیم ملی فوتسال به ایتالیا گفت: ۲۷ آذر عازم ایتالیا خواهیم بود و اول دی ماه تیم ملی فوتسال به تهران باز می‌گردد. پیش از اعزام یک اردوی تدارکاتی خواهیم داشت که با نظر کادرفنی انجام خواهد شد. ضمن اینکه در این دو دیدار، ناظم‌الشریعه باتوجه به قراردادی که تا پایان سال با فدراسیون دارد به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال تیم را همراهی خواهد کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.