تیم ملی تا پایان بازی های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ هیچ مسابقه دوستانه ای برگزار نخواهد کرد. 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این شاید برای اولین بار است که تیم ملی بعد از شروع بازی های خود در مقدماتی جام جهانی بازی دوستانه برگزار نکرده است. از آنجایی که بیشتر بازیکنان تیم ملی لژیونر به حساب می آیند و این بازیکنان تنها ۷۲ ساعت پیش از شروع بازی به اردوی تیم ملی ملحق می شود تدارک بازی دوستانه برای تیم ملی به دلیل در اختیار نداشتن لژیونرها سودمند نخواهد بود و در چنین شرایطی باور اسکوچیچ بر این است عدم برگزاری بازی دوستانه بهتر از تدارک آن است.

پیش تر عزیزی خادم گفته بود تیم ملی بعد از بازی ششم دیدار تدارکاتی خواهد داشت اما اکنون از اردوی تیم ملی خبر رسیده تیم ملی فوتبال ایران برای بازی با عراق و امارات بازی دوستانه نخواهد داشت. این دو دیدار در تاریخ ۷ و ۱۲ بهمن در استادیوم آزادی تهران برگزار می شود.

تیم ملی فوتبال ایران با کسب ۵ پیروزی و یک تساوی و با ۱۶ امتیاز در صدر جدول گروه A قرار دارد و این بهترین عملکرد در دور مقدماتی جام جهانی در تاریخ فوتبال ایران است.

گفتنی است تیم ملی فوتبال ایران در حالی برای بازی با عراق و امارات اردوی کوتاه مدت خواهد داشت که دور رفت لیگ برتر به پایان خواهد رسید.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۴ )