پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به عملکرد سرخپوشان گفت: انتظار از آنها به خاطر پوشیدن پیراهن پرسپولیس بیشتر از همیشه است.

پایان رأفت در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره برد یک بر صفر پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان در هفته ششم لیگ برتر فوتبال گفت: پرسپولیس محکوم به برد مقابل صنعت نفت آبادان بود. همین موضوع باعث بالا رفتن استرس بازیکنان شد و اشتباهات فردی آنها را زیاد کرد. تعداد پاس‌های اشتباه آنها بسیار بالا رفته است و امیدوارم با همین یک برد بتوانند با حاشیه امنیت بیشتری بازی کند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره دو دیدگاه متفاوت درباره این پیروزی صحبت کرد و گفت: وقتی یک تیم پس از چند هفته می‌برد اتفاق خیلی خوبی محسوب می‌شود اما حقیقت اینجاست که همچنان میزان اشتباهات فردی بسیار بالا است.

او درباره عملکرد بازیکنانی که در ابتدای فصل به جمع شاگردان یحیی گل محمدی اضافه شدند، تصریح کرد: انتظار از آنها به خاطر پوشیدن پیراهن پرسپولیس بالاتر از همیشه است. آنها باید بدانند در چه تیمی بازی می‌کنند. متأسفانه من فکر می‌کنم توانایی آنها هنوز به سطح ایده آل نرسیده است. آقای گل محمدی سعی کرد با دادن فرصت بازی به آنها شرایط بازی کردن را برایشان فراهم کند اما شیوه بازی آنها نشان می‌دهد همچنان جا برای پیشرفت دارند.

کارشناس فوتبال ایران یادآور شد: بازیکن تازه وارد بعد از پنج بازی رسمی نباید بگوید هنوز هماهنگ نشده‌ایم. تیم حرفه‌ای تفکر حرفه‌ای می‌خواهد و باید آنها حواس خود را جمع کنند.

رأفت درباره تغییرات متوالی در ترکیب پرسپولیس نیز صحبت کرد و گفت: کاملاً طبیعی است سرمربی تیم با توجه به عملکرد بازیکنان در تمرینات برای بازی کردن آنها تصمیم گیری می‌کند. یحیی در هر بازی شناخت بیشتری نسبت به تیمش پیدا می‌کند. در چنین شرایطی تغییرات نیز کمتر از همیشه خواهد شد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره تقابل پرسپولیس در مصاف با نفت مسجد سلیمان افزود: بازی با نفت مسجد سلیمان به خاطر دربی اهمیت دارد. این دیدار می‌تواند محک جدی برای ترکیب جدید پرسپولیس باشد. پرسپولیس در هر بازی تغییراتی دارد و حالا دیگر مقابل استقلال نباید دست به ریسک بزرگ بزند. فکر نمی‌کنم مسجد سلیمانی‌ها بتوانند پرسپولیس را قبل از بازی حساس با استقلال تهران با دردسر روبرو کنند.

رأفت با کنایه درباره واکنش حمید سجادی وزیر ورزش به صحبت‌های یحیی گل محمدی مبنی بر تعیین تکلیف مدیریت باشگاه پرسپولیس یادآور شد: انگار در پرسپولیس چندان مشکل مدیریتی وجود ندارد. آقای وزیر به عنوان متولی ورزش گفته است هیچ ربطی بین مسائل مدیریتی و فنی وجود ندارد. به هر حال وقتی وزیر ورزش می‌گوید مشکلی نیست دیگر چه باید گفت. گویا همه چیز حل است و ما از آن بی خبر بوده ایم. مدیریت در باشگاه‌های بزرگ بسیار اهمیت دارد اما گویا با توجه به صحبت‌های وزیر باید آن را هم نادیده گرفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.