گروه استان‌ها- سرمربی تیم فوتبال هوادار گفت: نمی‌توانم از اشتباهات داوری به سادگی عبور کنم. ما در چند بازی امتیازاتی از دست دادیم که اشتباهات داوری صددرصد در آن دخیل بود.

گروه استان‌ها- سرمربی تیم فوتبال هوادار گفت: نمی‌توانم از اشتباهات داوری به سادگی عبور کنم. ما در چند بازی امتیازاتی از دست دادیم که اشتباهات داوری صددرصد در آن دخیل بود. به گزارش خبرگزاری تسنیم از رفسنجان، رضا عنایتی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل مس رفسنجان در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: دو سال از آمدنمان به رفسنجان می‌گذرد. سالی که هر دو تیم در لیگ یک بودند. آن فصل مس رفسنجان به لیگ برتر آمد. ما در فصل دوم به لیگ برتر آمدیم و شرایط را تغییر دادیم.

وی گفت: در بازی مس رفسنجان و هوادار آقای منصوری داور ما بود و به گواه کارشناسان صحنه پنالتی‌مان از دست رفت و چند اشتباه داوری هم داشتیم. امیدوارم فردا شرایط مساوی باشد و هر دو تیم بازی جوانمردانه‌ای انجام دهند. فردا با تیمی بازی داریم که از لحاظ امکاناتی جزو ۵ تیم اول ایران است. مس بازیکنان خارجی و امکانات فوق‌العاده‌ای دارد که فکر می‌کنم با این امکانات جزو پنج ستاره‌های فوتبال در آمار است و من برای مجموعه مس رفسنجان آرزوی موفقیت می‌کنم. بازی سختی را مقابل مس رفسنجان داریم و امیدوارم بازی خوبی باشد. تمام شرایط بازی فردا را آنالیز کردیم و می‌دانیم با چه حریفی بازی داریم و انشاءالله فردا بازی خوبی باشد.

سرمربی تیم فوتبال هوادار درباره شرایط میزبانی مس رفسنجان افزود: همیشه از میزبانی کرمان خاطرات خوبی دارم. زمانی که در مس کرمان بازی می‌کردم و یکسالی در خدمت این تیم بودم و چه زمانی که به عنوان مربی به رفسنجان سفر کردم. در این شهر همه چیز عالی بود و از تیمی با این پتانسیل و باشگاهی با این امکانات و با این شرایط حرفه‌ای جزء این انتظار نمی‌رود. همیشه احترام خاصی را برای مس رفسنجان و مس کرمان قائل بودم و امیدوارم که فردا بازی خوبی باشد و نتیجه داخل زمین مشخص شود و هر تیمی که شرایط بهتری در زمین داشت موفق باشد.

عنایتی در باره شرایط تیم هواداران گفت: شرایط‌مان الحمدالله بازی به بازی بهتر شده است. ما در بدو ورود به لیگ برتر قرعه سختی داشتیم و فکر می‌کنم سه چهار بازی انجام دادیم که بیشتر با بالای جدول بود. چون از فضای دیگری به یک فضای خیلی خیلی بزرگتر و بهتر آمدیم مقداری زمان می‌برد تا به شرایط خودمان برسیم. به گواه کارشناسان تیم ما خوب فوتبال بازی می‌کند ولی در جایی که باید نتیجه‌ بگیریم کم تجربه بودیم.

وی ادامه داد: نمی‌توانم از اشتباهات داوری به سادگی عبور کنم. ما در چند بازی به خصوص بازی با تیم‌های فولاد، سپاهان و پیکان واقعاً امتیازاتی از دست دادیم که اشتباهات داوری صددرصد در آن دخیل بود. نمی‌خواهم جنجال کنم چون من کارشناس نیستم و نمی‌خواهم در مورد داوری صحبت کنم فقط می‌خواهیم بگویم که داوران عزیز که این همه زحمت می‌کشند بیشتر دقت کنند که حق به حق‌دار برسد.

سرمربی تیم فوتبال هوادار خاطرنشان کرد: حالا که ما از تکنولوژی به دور هستیم و شرایطی وجود ندارد که تکنولوژی به فوتبال بیاید در صورتی که همه جای دنیا این اتفاق می‌افتد. باید همتی بین دولت، سازمان و فدراسیون ایجاد شود که این اتفاق زودتر بیفتد چون فکر می‌کنم خیلی از تیم‌ها بنا به شرایطی که دارند نفع می‌برند. بحث از اشتباهات سهوی داوری است چون وقتی این تکنولوژی به کشور وارد شود مطمئنا حق به حقدار می‌رسد و کسی دیگر نمی‌تواند اعتراض کند. امیدوارم هر چه سریعتر این اتفاق برای فوتبال ما بیفتد چون فوتبالی که در صدر آسیاست برایش نمی‌تواند خیلی خوب باشد که هنوز این تکنولوژی به فوتبالش اضافه نشده باشد. ما مدعی هستیم در همه مسائل انشاءالله که هر چه سریعتر این اتفاق بیفتد.

عنایتی درخصوص مصدومان بازی فردا بیان کرد: متأسفانه محمد قاضی مصدوم است و در دو بازی اخیر قاضی را در اختیار نداریم اما کلیه بچه‌ها سرحال و شاداب هستند و آماده‌اند که بازی زیبایی را با یک انگیزه خوب را انجام دهند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.