هافبک تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: ما در دو بازی به شدت بابت اشتباهات داوری ضرر کردیم و مشخص نیست چه کسی جواب مردم مسجدسلیمان را خواهد داد.

هافبک تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: ما در دو بازی به شدت بابت اشتباهات داوری ضرر کردیم و مشخص نیست چه کسی جواب مردم مسجدسلیمان را خواهد داد. محمد بلبلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره دو بازی اخیر تیمش برابر آلومینیوم اراک و مس رفسنجان گفت: ما در این مسابقه به شدت بابت اشتباهات داوری ضرر کردیم. در بازی با آلومینیوم خطا بیرون از محوطه جریمه اتفاق افتاد که داور به ضرر ما پنالتی گرفت و در این بازی هم پنالتی مسلم‌مان گرفته نشد. متأسفانه در دو بازی شش امتیاز از دست دادیم که این به خاطر اشتباهات داوری بود.

وی ادامه داد: ما شرمنده مردم مسجدسلیمان و هواداران تیم هستیم و مشخص نیست چه کسی باید با این اشتباهاتی که علیه تیم ما صورت می‌گیرد جواب آنها را بدهد. متأسفانه لیگ ایران یک لیگ عقب افتاده است و ما همچنان از نبودن VAR در فوتبال ایران رنج می‌بریم. وقتی هم داور اشتباه می‌کند خیلی از کارشناسان از آنها حمایت می‌کنند یا اینکه می‌خواهند با یک عذرخواهی همه چیز تمام شود. واقعاً این درست نیست که ما زحمت بکشیم، ولی بابت اشتباهات داوری ضربه بخوریم.

هافبک تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در مورد تقابل با پرسپولیس در هفته هفتم نیز تصریح کرد: پرسپولیس شرایط خوبی دارد و ما قطعاً بازی سختی در پیش داریم، ولی انگیزه زیادی داریم تا خودمان را در این مسابقه نشان دهیم و این پتانسیل را داریم که از پرسپولیس امتیاز بگیریم. ما به هیچ‌ عنوان برابر پرسپولیس تیم دست و پا بسته‌ای نخواهیم بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.