سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس حریف فردای تیمش را جوان و دونده دانست و گفت سه امتیاز دیدار مقابل نفت را فدای دربی نخواهند کرد و با تمام قوا به میدان می‌روند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس حریف فردای تیمش را جوان و دونده دانست و گفت سه امتیاز دیدار مقابل نفت را فدای دربی نخواهند کرد و با تمام قوا به میدان می‌روند. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار پرسپولیس مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: مقابل تیمی بازی داریم که جوان و دونده است و شرایطی دارند که می‌خواهند امتیاز بگیرند. ما بازی‌های خوبی را از آنها دیدیم و فکر می‌کنم باید به خوبی تمرکز کنیم تا یک بازی خوب همراه با کسب سه امتیاز داشته باشیم. با شرایطی که در جدول وجود دارد، هم ما و هم نفت مسجدسلیمان شرایط ویژه‌ای در جدول داریم و باید سه امتیاز را بگیریم، به ویژه اینکه ما در بازی خانگی به هیچ عنوان دوست نداریم امتیاز از دست بدهیم.

وی در ادامه افزود: تقریباً آماده بازی مقابل نفت مسجدسلیمان هستیم. بعد از پیروزی که مقابل صنعت نفت کسب کردیم یک مقدار از نظر روحی و روانی شرایط بهتری پیدا کردیم. هرچند که به خاطر بدقولی باشگاه یکسری مشکلات گریبانگیر بازیکنان است، ولی در هر صورت آماده انجام یک بازی خوب هستیم و فردا هم باید تمرکز خوبی داشته و هم بتوانیم گردش توپ داشته باشیم و بازی را به خوبی مدیریت کنیم. باید مثل بازی قبل موقعیت ایجاد کنیم و یک بازی شناور و سرعتی انجام دهیم و بتوانیم از لایه‌های دفاعی حریف بگذریم و سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که «ممکن است به دلیل در پیش بودن دربی، مقابل نفت مسجدسلیمان با احتیاط بازی کنید؟»، یادآور شد: قطعاً اینطور نیست و ما با تمام قوا مقابل نفت مسجدسلیمان قرار خواهیم گرفت و از بازیکنان می‌خواهیم که خیلی محکم بازی کنند. این بازی، بازی نیست که بخواهیم به خاطر دربی آن را «شُل» بگیریم. این بازی و دربی سه امتیاز دارند و باید خودمان را آماده کنیم برای گرفتن امتیاز کامل این بازی تا به دربی برسیم. هیچکس حق ندارد که مراقب دربی باشد تا کارت نگیرد. به نظر من کار خیلی غیرحرفه‌ای است و قطعاً با تمام وجود برای کسب سه امتیاز تلاش می‌کنیم.

«شرایط پرسپولیس مانند فصل گذشته است و آیا می‌تواند این روند خوبش را ادامه دهد؟»، گل‌محمدی در واکنش به طرح این پرسش تصریح کرد: در شروع فصل در هر صورت با مشکلات زیادی کار را شروع کردیم، هم به خاطر تاثیر نتیجه بازی با الهلال که روی تیم اثر منفی گذاشته بود. حتی به خاطر اتفاقاتی که برای پرواز ما افتاد، از لحاظ روحی و روانی شرایط خوبی نداشتیم. در دو بازی اول هم که پیروز شدیم خودم از لحاظ فنی از تیم راضی نبودم، ولی در هر صورت توانستیم هفته قبل خودمان را پیدا کنیم، هرچند که در پنج هفته اول قرعه سختی داشتیم. خیلی دوست داریم این ریتم را حفظ کنیم و می‌توانیم این کار را انجام دهیم تا همان تیم همیشگی باشیم. این هدف اصلی ماست.

وی راجع به شرایط رضا اسدی که در بازی گذشته نیمکت‌نشین بود و اینکه ممکن است در پست جدیدی بازی کند، خاطر نشان کرد: اسدی هم یک سال از شرایط بازی دور بود، ولی در این چند بازی هم شرایط سختی را تحمل کرد. شاید اگر هر بازیکنی جای او بود این اتفاق برایش می‌افتاد. ما روی همه بازیکنان به ویژه بازیکنان جدیدی که گرفتیم حساب کرده‌ایم و در ادامه فصل می‌توانند به ما کمک و شرایط بهتری پیدا کنند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که ناراحتی بازیکنان از شرایط مالی و بدقولی‌های باشگاه می‌تواند پیش از بازی با نفت مسجدسلیمان و همچنین دربی تأثیرگذار باشد، گفت: شاید قبل از بازی جای این صحبت‌ها نباشد، ولی من کلی یک مسئله‌ای را بگویم که حق این بازیکنان این برخورد نیست. بازیکنانم با تمام وجود از همه چیزشان گذشتند تا تیم موفق شود و پرسپولیس سربلند باشد. بعد از پنج قهرمانی این مشکلات برای تیم وجود داشته باشد به نظر من واقعاً عجیب است و باید روی این مسئله تأمل کرد. بازیکنان ما چه باید می‌کردند که نکردند تا این وضعیت‌شان باشد؟! امیدوارم که مشکلات حل شود. این جمله را آنقدر تکرار کردیم که به یک کلیشه تبدیل شده است. در هر صورت بازیکنان ما خرج دارند و درآمدشان فقط از فوتبال است. وقتی مشکلات مالی مطرح می‌شود و بگوییم به خاطر پول حرف می‌زنند، تبدیل به یک حربه شده است که برخی‌ها توجیه کنند. بازیکنان ما احتیاج به شرایط خوب دارند. ما دو ماه است که برای زمین تمرین نامه دادیم و شفاهی هم گفتیم، ولی هیچ ترتیب اثری داده نشده است. متأسفانه زمین مناسبی برای تمرین نداریم و با همین کیفیت تمرین به مسابقات می‌رویم. ما بازیکنی گرفتیم که سه هفته است فقط تمرین می‌کند و پنجره‌مان بسته است. ما نه کارگزار داریم و نه اسپانسر. چرا این اتفاقات فقط برای پرسپولیس می‌افتد؟!

گل‌محمدی درباره اینکه وزارت ورزش به طور کامل از سرپرست باشگاه حمایت نمی‌کند و بهتر نیست از سوی وزارت ورزش یک حمایت قاطع شود تا هر کسی که به‌عنوان سرپرست یا مدیرعامل قرار می‌گیرد به خوبی کارش را انجام دهد، خاطرنشان کرد: از مشکلات پرسپولیس همه خبر دارند، از مدیر، وزیر و خبرنگار تا بازیکن و مربی همه خبر دارند که مشکلات پرسپولیس چیست. فقط باید یک اراده‌ای برای حل مشکلات باشد و امیدوارم که مشکلات حل شود.

وی در پاسخ به این سؤال که یا با مهدی عبدی اختلافی دارد، خاطر نشان کرد: نه، مهدی مثل پسر من است. او بچه بامعرفت و خوبی است و از لحاظ فنی شرایط خیلی خوب دارد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد داوری بازی با نفت مسجدسلیمان گفت: من همیشه موضع حمایتی از داوران داشتم و الان هم همینطور است. باید اجازه بدهیم تا داوران آرامش بیشتری داشته و فضای بهتری برای کار کردن داشته باشند. هیچ داوری دنبال این نیست که بخواهد حق و ناحق کند، ولی وقتی بحث این می‌شود که اشتباهات جزئی از داوری است و تصمیمات داوری که در این شش هفته گذشته برای ما گرفته شده است کنار هم می‌گذاریم، می‌بینیم که اشتباهات همیشه به ضرر ما بوده است، ولی باز هم ذهن‌مان را هیچ وقت درگیر این مسائل نکردیم و باید بیشتر از قبل به داوران اعتماد کنیم. همیشه گفته‌ام که امکانات داوران واقعاً ضعیف است و امیدوارم شرایطی فراهم شود که تا با آرامشی بیشتر و در یک فضای بهتر تصمیم‌گیری کنند.

گل‌محمدی در پایان نشست خبری به این سؤال که منظورش از باعث و بانی مشکلات کالدرون چه شخصی است، پاسخی نداد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )