هافبک تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت، تیمش در دو بازی گذشته از اشتباهات داوری ضربه خورده و این مسئله کمر نفتی‌ها را شکسته است.

هافبک تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت، تیمش در دو بازی گذشته از اشتباهات داوری ضربه خورده و این مسئله کمر نفتی‌ها را شکسته است. مهران امیری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد آخرین وضعیت تیمش در آستانه بازی با پرسپولیس گفت: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم تا آماده این بازی شویم، ولی متأسفانه در دو بازی گذشته به دلیل اشتباهات داوری شکست خوردیم و این اشتباهات کمر تیم ما را شکست. نتیجه گرفتن در لیگ خیلی سخت است خصوصاً برای تیم‌هایی مثل نفت مسجدسلیمان که پتانسیل مالی بالایی ندارند. ما توقع داریم که داوران عادلانه سوت بزنند و اینقدر اشتباه تأثیرگذار نداشته باشند.

هافبک تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در ادامه تصریح کرد: هر هفته تیم‌های زیادی نسبت به داوری‌ها معترض هستند و فکر می‌کنم فوتبال ایران نیاز مبرمی به VAR دارد. ما واقعاً از این بابت ضرر کردیم، ولی امیدوارم داوران دیگر در بازی‌های ما اشتباهات تأثیرگذار انجام ندهند.

وی درباره بازی هفته هفتم تیمش برابر پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس از لحاظ فنی نیازی به تعریف ندارد و ما با یک تیم پرقدرت روبه‌رو خواهیم شد. این درست است که در زمین حریف بازی می‌کنیم، ولی به هیچ عنوان از پیش باخته نیستیم و می‌خواهیم در ورزشگاه آزادی امتیاز بگیریم. همه بازیکنان برای چنین مسابقاتی انگیزه بالایی دارند و امیدوارم نمایش خوبی برابر پرسپولیس داشته باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.