سرمربی آرژانتینی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن نسبت به شکست تیمش مقابل منچسترسیتی و بحث حضورش در منچستریونایتد صحبت‌هایی انجام داد.

سرمربی آرژانتینی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن نسبت به شکست تیمش مقابل منچسترسیتی و بحث حضورش در منچستریونایتد صحبت‌هایی انجام داد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، مائوریسیو پوچتینو که تیمش شب گذشته (چهارشنبه) در هفته پنجم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه اتحاد با نتیجه ۲ بر یک مغلوب منچسترسیتی شد، اما با توجه به برتری لایپزیگ مقابل کلوب بروژ، صعودش به مرحله حذفی این رقابت‌ها قطعی شد، پس از این دیدار گفت: نیمه اول دشوار بود چون منچسترسیتی ما را مجبور به بازی دفاعی کرد که این گاهی وضعیتی خوب و گاهی وضعیت بدی است. ما در این بازی به دردسر افتادیم اما در این سطح از مسابقات و در لیگ قهرمانان طبیعی است که مقابل تیمی همچون منچسترسیتی به دردسر بیفتید.

وی افزود: در نیمه دوم بازی را بهتر آغاز کردیم و در خیلی از مقاطع بر بازی کنترل داشتیم و موفق به گلزنی هم شدیم. پس از آن اما شرایط تیم طوری بود که نتوانستیم این روند را ادامه بدهیم و دروزاه‌مان هم باز شد. بابت این شکست ناراحت شدیم، اما در نهایت صعودمان به دور بعد قطعی شد. ما می‌خواستیم به عنوان صدرنشین گروه راهی دور بعد شویم و به خاطر اینکه نتوانستیم به هدف‌مان برسیم، ناراحتیم.

سرمربی آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن همچنین درباره اینکه گفته می‌شود با وجود شایعه علاقه‌مندی منچستریونایتد به استخدام او به شاگردانش گفته که به PSG متعهد است، خاطرنشان کرد: بازیکنان به خوبی به وضعیت ما واقف هستند. ما در حرفه‌ای هستیم که شایعات در آن وجود دارد. گاهی اوقات این شایعات مثبت و گاهی منفی است، اما این چیزی نیست که ما بخواهیم در موردش صحبت کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.