سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید از عملکرد شاگردانش مقابل شریف مولداوی و صعود زودهنگام تیمش به مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راضی است.

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید از عملکرد شاگردانش مقابل شریف مولداوی و صعود زودهنگام تیمش به مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راضی است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارلو آنچلوتی که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (چهارشنبه) در هفته پنجم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا موفق شدند انتقام شکست بازی رفت را از شِریف مولداوی بگیرد و با برتری ۳ بر صفر صعود خود به مرحله یک‌هشتم نهایی این رقابت‌ها را هم قطعی کرد، پس از این دیدار درباره صحبتی که با کاسمیرو پیش از تعویض کردنش در کنار زمین داشت، گفت: کاسمیرو به من گفت که یک کارت زرد با محرومیت برای حضور در بازی بعدی فاصله دارد. او نمی‌خواست در این بازی کارت بگیرد و بازی بعدی را از دست بدهد، برای همین او را (در دقیقه ۸۴) از زمین بیرون کشیدم.

وی همچنین در ارزیابی بازی اظهار داشت: عملکرد خیلی خوبی را از تیم شاهد بودیم و بازیکنان ما در کارشان جدی بودند. ما کیفیت تیمی خود را نشان دادیم. بابت صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا خوشحالیم اما حالا می‌خواهیم در تقابل با اینتر در بازی آخرمان به عنوان صدرنشین مرحله گروهی به کار خود پایان دهیم. امیدوارم مصدومیت دیوید آلابا هم جدی نباشد و او بتواند در بازی یکشنبه شب با سویا ما را همراهی کند.

کارلتو در ادامه ضمن تمجید از عملکرد تونی کروس، درباره محکوم شدن مهاجم فرانسوی‌اش در پرونده دست داشتن اخاذی از متئو والبوئنا هم‌تیمی پیشین خود، خاطرنشان کرد: با بنزما در این خصوص صحبتی نکردم. او آرام است و روی بازی و تیم تمرکز دارد، نه چیز دیگری. کریم بازی خیلی خوبی را از خود به نمایش گذاشت.

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید در پایان خاطرنشان کرد: رودریگو عالی بود و همه ما بابت ارائه چینن بازی‌ای برای او خوشحالیم. ناچو هم بازیکنی حرفه‌ای‌ است و می‌دانم که همیشه می‌توانم روی او حساب کنم، حتی برای پنج دقیقه.

رئال مادرید در حالی در آخرین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در تاریخ ۶ آذر و در خانه‌اش به مصاف اینتر می‌روند که شاگردان آنچلوتی در حال حاضر با ۱۲ امتیاز صدرنشین گروه D هستند و اینتر ۱۰ امتیازی را پشت‌سر خود می‌بیند، بنابراین بازی این دو تیم جنگ صدرنشینی خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.