شب دوم از هفته پنجم مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی ‌تیم‌های فوتبال اینتر و آژاکس آغاز شد.

شب دوم از هفته پنجم مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی ‌تیم‌های فوتبال اینتر و آژاکس آغاز شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آغاز شب دوم از هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، امشب (چهارشنبه) ۲ بازی در گروه‌های B و C برگزار شد که در پایان آنها تیم‌های فوتبال اینتر و آژاکس مقابل رقبای خود به برتری دست پیدا کردند.

در گروه B اینتر که میزبان تیم شاختار دونتسک اوکراین بود با نتیجه ۲ بر صفر این تیم را شکست داد. هر دو گل این بازی در دقایق ۶۱ و ۶۷ توسط ادین ژکو به ثمر رسید تا اینتر با کسب سومین پیروزی‌اش ۱۰ امتیازی شود و موقتاً به صدر جدول صعود کند. در صورتی که در دیگر بازی این گروه میان رئال مادرید و شریف مولداوی که به میزبان شریف برگزار می‌شود، رئال مادرید موفق به کسب پیروزی شود، اینتر و رئال هر دو به مرحله بعدی رقابت‌ها صعود خواهند کرد. در جدول این گروه پس از اینتر، رئال مادرید ۹ امتیازی در رده دوم قرار دارد و تیم‌های شریف و شاختار به ترتیب با ۶ و یک امتیاز در رده‌های سوم و چهارم هستند.

در بازی همزمان در گروه C تیم فوتبال آژاکس پنجمین پیروزی متوالی‌اش را هم کسب کرد و این بار در خانه تیم قعرنشین گروه بشیکتاش را با نتیجه ۲ بر یک شکست داد. سباستین هالر هر دو گل میهمان هلندی را در دقایق ۵۴ و ۶۹ به ثمر رساند. تنها گل بشیکتاش هم در دقیقه ۲۲ توسط رشید غزال در دقیقه ۲۲ از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید. بشیکتاش با قبول این شکست بدون امتیاز ماند و حتی شانسی برای رفتن به لیگ اروپا هم ندارد. در جدول گروه C، آژاکس ۱۵ امتیازی صعودش را به عنوان تیم اول قطعی کرده و پس از آن تیم‌های دورتموند و اسپورتینگ لیسبون هر دو با ۶ امتیاز و به خاطر نتیجه بازی‌های رودررو به ترتیب در رده‌های دوم و سوم هستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.