وحید امیری هافبک تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید که با توجه به بردی که این تیم مقابل صنعت نفت کسب کرد، نباید درباره مسائل مالی صحبت کرد.

وحید امیری هافبک تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید که با توجه به بردی که این تیم مقابل صنعت نفت کسب کرد، نباید درباره مسائل مالی صحبت کرد. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، وحید امیری هافبک تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی یک بر صفر این تیم مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: خدا را شکر بازی خوبی بود و بعد از دو سال امروز هواداران‌مان آمدند و توانستیم خوشحال‌شان کنیم. امروز یک بازی در خور نام پرسپولیس انجام دادیم و خدا را شکر با سه امتیاز همراه بود. امیدوارم این روند را ادامه بدهیم و پا قدم هواداران که خوب بود و امیدوارم بتوانیم در آخر فصل هم آنها را خوشحال کنیم.

وی درباره محاسبه نشدن یک گل پرسپولیس در شرایطی که توپ از خط دروازه عبور کرده بود، گفت: داور است و اشتباه هم می‌کند. فقط امیدوارم تمام سعی و تلاش‌شان را بکنند. چون این بازی می‌توانست مساوی شود و یک تیم را متضرر کنند. با این حال به تیم داوری خسته نباشید می‌گویم، چون ما سه امتیاز را گرفتیم و اگر این سه امتیاز را نمی‌گرفتیم، قطعاً شرایط به ضررشان می‌شد. امیدوارم داوران دقت بیشتری کنند.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه از عملکرد او در این روزها تمجید می‌شود و آیا از روندش راضی است یا نه، خاطرنشان کرد: این تلاش‌ها باید موکول به نتیجه شود. اگر نتیجه بگیریم این زحمات به چشم می‌آید، اما اگر آخر فصل نتیجه نگیریم یا در بازی‌های باقیمانده تیم ملی نتیجه دلخواه حاصل نشود، این تلاش‌ها بی‌اثر است. امیدوارم تمام این زحماتی که می‌کشیم در کنار تلاش بازیکنان دیگر که باعث می‌شود تلاش من به چشم بیاید، با نتیجه همراه شود.

امیری در واکنش به این اتفاق که پس از تعویض سعید آقایی خودش سرش را پایین انداخت و به دفاع چپ رفت و گویا دوست نداشت در این پست بازی کند، گفت: خیر، ما سرباز هستیم و بازیکن پرسپولیس محسوب می‌شویم. سرمربی تصمیم می‌گیرد ما کجا ایفای نقش کنیم و امیدوارم تا زمانی که می‌توانیم در لباس پرسپولیس خدمت کنیم، مثمرثمر باشیم.

وی درباره مسائل مالی پرسپولیس اظهار داشت: الان بعد از این برد راجع به این مسائل صحبت نکنیم بهتر است و اجازه بدهید خوشحال باشیم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در مورد شرایط کلی لیگ و اینکه مدعیان آماده هستند و به نظر این تیم برای کسب ششمین قهرمانی پیاپی خود کار سختی دارد، گفت: ما کاری به تیم‌های دیگر نداریم و تمام تمرکز و تلاش‌مان روی تیم خودمان است. ما بازی به بازی پیش می‌رویم و امیدوارم شرایط‌مان بازی به بازی بهتر شود.

امیری همچنین درباره حضور شهاب‌الدین عزیزی خادم در اردوی صنعت نفت پیش از دیدار با پرسپولیس اظهار داشت: این سؤال را باید از مسئولان باشگاه پرسپولیس بپرسید، اما از نظر من ایرادی ندارد. ای کاش تمام کسانی که در رأس فوتبال ما هستند، به تمام تیم‌ها سر بزنند و باعث دلگرمی آنها شوند. این شرایط باعث می‌شود تیم‌ها به خصوص تیم‌های شهرستانی دلگرمی و انگیزه پیدا کنند که یک مسئول عالی‌رتبه به آنها سر می‌زند. این مسئله اتفاق عجیبی نبوده و اتفاقی میمون و خجسته هم بوده است.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا فدراسیون فوتبال پاداش بازیکنان را پس از دو برد اخیر پرداخت کرده است یا نه، خاطرنشان کرد: بهتر است درباره این مسائل صحبت نکنیم و الحمدالله شش امتیاز از آن بازی‌ها گرفتیم و این مسئله از هر چیزی مهم‌تر بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.