گروه استان‌ها- دروازه‌بان تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره بازگشت جواد نکونام به این تیم گفت: از تاکتیک‌ و تفکر نکونام شناخت داشتیم و بردهای اخیر نتیجه زحمات او است.

گروه استان‌ها- دروازه‌بان تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره بازگشت جواد نکونام به این تیم گفت: از تاکتیک‌ و تفکر نکونام شناخت داشتیم و بردهای اخیر نتیجه زحمات او است. به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاصفهان، احسان مرادیان پس از پیروزی تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان در هفته ششم لیگ برتر فوتبال، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی سختی را پشت سر گذاشتیم. ذوب‌آهن در چند هفته گذشته نشان داده که تیم بسیار خوبی است و در نیمه دوم سراپا حمله بود.

وی ادامه داد: همه بازیکنان، کادر فنی و مجموعه فولاد همدل هستند و در یک راستا تلاش می‌کنند تا بتوانیم دل هواداران فولاد و مردم خوزستان را شاد کنیم. تلاش می‌کنیم نتایج خوبی به دست آوریم و به جایگاه خوبی در جدول برسیم.

دروازه‌بان تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره بازگشت جواد نکونام به کادر فنی این تیم خاطرنشان کرد: قبل از هر چیز از زحمات ویسی تشکر می‌کنم و امیدوارم موفق باشد. پیش از این حدود ۲ سال با نکونام کار کرده بودیم و از تاکتیک‌های مدنظر او شناخت داریم. نکونام در این مدت تلاش زیادی انجام داد و جلسات متعددی برگزار کرد و بردهای اخیر نتیجه زحمات او است.

مرادیان درباره انتقادات خبرنگاران نسبت به سطح آمادگی جسمانی بازیکنان فولاد و تمارض مکرر آنها در طول بازی گفت: این انتقادات درست نیست، بازی درگیرانه جزئی از فوتبال است و زمانی که بازیکنان ما روی زمین می‌افتادند، تمارضی در کار نبوده و واقعاً مصدوم می‌شدند. تلاش می‌کنیم به مرور زمان شرایط بهتری پیدا کنیم و نتایج بهتری به دست آوریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.