گروه استان‌ها- هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن با انتقاد از نحوه قضاوت داور بازی با فولاد گفت: اخراج یک بازیکن در نتیجه یک بازی کاملاً موثر است اما عکس‌العمل داور در مقابل خطای بازیکن فولاد کافی نبود و باید او را اخراج می‌کرد.

گروه استان‌ها- هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن با انتقاد از نحوه قضاوت داور بازی با فولاد گفت: اخراج یک بازیکن در نتیجه یک بازی کاملاً موثر است اما عکس‌العمل داور در مقابل خطای بازیکن فولاد کافی نبود و باید او را اخراج می‌کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، محمد سلطانی‌مهر پس از شکست تیمش مقابل فولاد در هفته ششم لیگ برتر فوتبال، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود و هر ۲ تیم برای پیروزی به میدان آمده بودند. در نیمه نخست موقعیت‌های خوبی داشتیم اما متأسفانه به گل نرسیدیم اما فولاد روی یک تک موقعیت به گل رسید.

وی ادامه داد: در یک صحنه مدافع فولاد روی بازیکن ما خطا کرد اما داور برای گرفتن خطا دچار تردید شد. در آن صحنه مهاجم تیم ما کاملاً تک به تک بود، اما داور فقط خطای مدافع را اعلام کرد و هیچ جریمه‌ای برای او در نظر نگرفت و به بازیکن فولاد هیچ کارتی نشان نداد، در حالی که هفته گذشته در بازی فولاد و هوادار مشابه همین صحنه رخ داد و داور آن بازیکن را با کارت قرمز مستقیم اخراج کرد.

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن با انتقاد از نحوه قضاوت داور بازی گفت: اخراج یک بازیکن در نتیجه یک بازی کاملاً موثر است. یک هفته برای این بازی زحمت می‌کشیم اما توسط داوران نادیده گرفته می‌شود و نتیجه بازی به شکل دیگری رقم می‌خورد. با این حال این بازی به اتمام رسیده و تلاش خواهیم کرد ۳ امتیاز بازی بعدی را به دست آورده و در بین تیم‌های بالای جدول قرار بگیریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.