نیمکت‌نشینان و بازیکنان پرسپولیس نسبت به تصمیم جنجالی داور دیدارشان مقابل صنعت نفت اعتراض شدیدی داشتند که گل‌محمدی و پیروانی با کارت زرد داور جریمه شدند.

نیمکت‌نشینان و بازیکنان پرسپولیس نسبت به تصمیم جنجالی داور دیدارشان مقابل صنعت نفت اعتراض شدیدی داشتند که گل‌محمدی و پیروانی با کارت زرد داور جریمه شدند. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و صنعت نفت آبادان از ساعت ۱۸ امروز (چهارشنبه) در حضور حدود هشت هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند.

* در دقایق ابتدایی این بازی احسان پهلوان به دلیل مصدومیت جای خود را به کمال کامیابی‌نیا داد. این بازیکن بلافاصله پس از حضور در زمین به شدت از سوی هواداران پرسپولیس با شعار «کمال گتوزو» مورد تشویق قرار گرفت.

* در دقیقه ۳۰ این مسابقه صحنه مشکوک به پنالتی روی مهدی ترابی رخ داد که اصغر مومنی داور بازی در این صحنه اعتقادی به خطای مدافع صنعت نفت نداشت و به همین دلیل مهاجم پرسپولیس را به دلیل شبیه‌سازی با کارت زرد جریمه کرد. گل‌محمدی و کادر فنی پرسپولیس در این صحنه به شدت به تصمیم داور معترض بودند.

* در ادامه احمد گوهری دروازه‌بان تیم صنعت نفت به دلیل اتلاف وقت از سوی داور با کارت زرد جریمه شد که بلافاصله پس از این صحنه علیرضا منصوریان از دروازه‌بان تیم خود خواست تمرکزش روی بازی باشد و وقت تلف نکند.

* در دقیقه ۶۷ این بازی مهدی عبدی توپی را به سمت دروازه صنعت نفت روانه کرد که ضربه این بازیکن پس از برخورد به زیر طاق دروازه گوهری، بیرون آمد. داور و کمکش در این صحنه اعتقادی به رد شدن توپ از خط دروازه نداشتند که این تصمیم داور به شدت با اعتراض نیمکت‌نشینان و بازیکنان پرسپولیس همراه بود و گل‌محمدی و کادر فنی او معتقد بودند توپ از خط دروازه گذشته است. در این صحنه مومنی داور بازی به سرمربی و مدیر تیم پرسپولیس کارت زرد نشان داد.

* هواداران پرسپولیس در دقایق پایانی بازی علیه داور شعار سر دادند.

* در پایان بازی هواداران، بازیکنان پرسپولیس را به سبک ایسلندی تشویق کردند.

* بازیکنان صنعت نفت آبادان هم به سمت حدود ۲۰ هوادار آبادانی این تیم رفته و از آنها تشکر کردند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.