گروه استان‌ها- سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: در اواخر نیمه اول بازی با فولاد یک اشتباه داشتیم و پریرا بازیکن ارزشمند فولاد ضربه‌ای مهارنشدنی به سمت دروازه ما شلیک کرد و گل زیبایی به ثمر رساند.

گروه استان‌ها- سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: در اواخر نیمه اول بازی با فولاد یک اشتباه داشتیم و پریرا بازیکن ارزشمند فولاد ضربه‌ای مهارنشدنی به سمت دروازه ما شلیک کرد و گل زیبایی به ثمر رساند. به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان ، مهدی تارتار پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر فولاد خوزستان در هفته ششم لیگ برتر فوتبال، در نشست خبری اظهار داشت: بازی را خوب آغاز کردیم و کنترل مسابقه در اختیار ما بود. توپ را به خوبی به گردش درمی‌آوردیم تا اینکه در اواخر نیمه اول یک اشتباه داشتیم و متأسفانه پریرا بازیکن ارزشمند فولاد ضربه‌ای مهارنشدنی به سمت دروازه ما شلیک کرد و گل زیبایی به ثمر رساند.

وی افزود: با آغاز نیمه دوم تلاش کردیم به فولاد فشار بیاوریم اما این تیم با توجه به ثبات چند فصل اخیر خود بسیار منسجم دفاع کرد و راه‌های نفوذ ما را بسته بود. تک موقعیت‌هایی هم داشتیم اما متأسفانه در زدن ضربات آخر خوب عمل نکردیم. البته این موضوع طبیعی است چون امروز خط حمله ما را بازیکنانی تشکیل می‌دادند که تازه سال گذشته از لیگ دسته یک به لیگ برتر آمده‌اند و باید تجربه بیشتری کسب کنند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن ادامه داد: چاره‌ای نداریم چون در جذب بازیکن لیگ برتری محدودیت داشتیم و در برخی پست‌ها بازیکنان خوبی از لیگ دسته یک جذب کردیم که مطمئن هستیم در چند فصل آینده به بازیکنان مطرحی تبدیل می‌شوند.

تارتار گفت: فوتبال همین است؛ هر تیمی از موقعیت‌‌های خود بهتر استفاده کند برنده است و تیمی که اشتباه کند تنبیه می‌شود و امروز هم ما به خاطر اشتباهی که داشتیم تنبیه شدیم. به تیم خوب فولاد تبریک می‌گویم. البته از اتلاف وقتی که به‌خصوص دروازه‌بان این تیم انجام می‌داد گلایه دارم. از داور مسابقه بسیار گلایه‌مندم چون در ابتدای بازی اتفاقی مشابه بازی هوادار و فولاد رخ داد که داور در آن مسابقه بازیکن فولاد را اخراج کرده بود. این اتفاق امروز هم تکرار شد و مدافع آخر فولاد مرتکب خطا شد اما داور حتی کارت زرد هم نداد. اگر داور اشتباه کرده باشد انتظار داریم کمیته و دپارتمان داوران به این امر ورود کرده و برخورد لازم را با این داور انجام دهند.

وی درباره دلیل تعویض مسعود ابراهیم‌زاده تصریح کرد: چون عقب بودیم نیاز بود تهاجمی‌تر شویم و با این تعویض تغییر تاکتیک دادیم که متأسفانه این تعویض مثمرثمر واقع نشد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره برخوردهای دوگانه فدراسیون درباره مجوز ورود هواداران به ورزشگاه‌ها و یا اینکه پس از گذشت چند هفته مشخص شده بازیکن خارجی استقلال مجوز لازم برای حضور در بازی‌های این تیم را نداشته است، بیان کرد: همواره گفته‌ام نباید این‌چنین باشد و درباره هر دو موضوع باید عدالت بین تیم‌ها برقرار باشد. اگر این بازیکن مجوز بازی نداشته چرا در هفته‌های قبل بازی کرده؟ این موضوع باید بررسی شود و باید نظارتی وجود داشته باشد و به تمام تیم‌ها به یک چشم نگاه شود.

تارتار اضافه کرد: تمام تیم‌ها تلاش می‌کنند و زحمت می‌کشند. امیدوارم کمیته انضباطی به تمام تیم‌ها به یک چشم نگاه کرده و میان همه تیم‌ها عدالت برقرار باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.