گروه استان‌ها – سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: قبل از بازی به بازیکنان گفته بودم که این دیدار یک بازی بسیار مهم برای ما است چون مسیر تیم را مشخص می‌کند و نشان می‌دهد باید در چه راهی قدم برداریم.

گروه استان‌ها – سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: قبل از بازی به بازیکنان گفته بودم که این دیدار یک بازی بسیار مهم برای ما است چون مسیر تیم را مشخص می‌کند و نشان می‌دهد باید در چه راهی قدم برداریم. به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، زونیمیر سولدو، سرمربی تیم تراکتور پس از برتری یک بر صفر تیمش مقابل پدیده مشهد در هفته ششم لیگ برتر فوتبال کشور اظهار داشت: این مسابقه واقعاً یک بازی خیلی سخت بود. قبل از بازی به بازیکنان گفته بودم که این دیدار یک بازی بسیار مهم برای ما است چون مسیر تیم را مشخص می‌کند و نشان می‌دهد باید در چه راهی قدم برداریم.

وی افزود: جا دارد از بازیکنان تشکر کنم و به آن‌ها به خاطر بازی خوبی که انجام دادند، تبریک بگویم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور ادامه داد: متأسفانه تنش زیادی بین دو تیم وجود داشت که به نظر من لازم نبود و می‌توانست جو آرام تر باشد و بازی بهتری ارائه کنیم.

سولدو در خصوص برد مقابل پدیده گفت: قطعاً این برد به بچه‌ها یک اعتمادبه‌نفس خوبی می‌دهد که در ادامه بتوانیم راهمان را بهتر ادامه دهیم. البته باید بگویم که کار زیادی داریم و باید تلاش کنیم که تیم به حد مطلوب برسد.

وی در رابطه با شناختنش از فوتبال ایران اظهار داشت: شناخت من بیشتر به این صورت بود که از هم‌وطنانم که در ایران کارکرده بودند، مشاوره گرفتم و آن‌ها شناخت نسبی به من دادند. بر همین اساس اطلاعات مثبت خوبی به دست آوردم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور افزود: در خصوص تراکتور هم این اطلاعات را کسب کردم که تعداد زیادی از بازیکنان خوب تیم رفته‌اند. متأسفانه در بحث آمادگی جسمانی و آمادگی تیم هم مربیان عوض شدند و مقداری مشکلات در تیم به وجود آمده است.

سولدو با اشاره به انگیزه بازیکنان تیمش برای پیشرفت خاطرنشان کرد: در این مدتی که اینجا هستم باید روی این نکات کار کنیم تا تیم هم از نظر بدنی و هم فنی برای بازی آماده شود. واقعاً خوشحال هستم که بازیکنان این آمادگی را دارند و با اعتمادبه‌نفس خوبی می‌خواهند به کار ادامه دهند تا نواقص برطرف شود.

وی در خصوص عملکرد تراکتور پس از گل محمد عباس‌زاده اظهار داشت: همان‌طور که گفتم چون تیم از نظر بدنی خوب آماده نشده و تیم آمادگی کامل برای ۹۰ دقیقه را ندارد. دوست دارم سرعت تیم بیشتر شود و بازیکنان روبه‌جلو حرکت کنند. دوست دارم که بازیکنان در درگیری‌ها شرکت کنند اما تیم به خاطر مشکلاتی که در آماده‌سازی‌ها وجود داشته، خیلی کم درگیر می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور با اشاره به برنامه‌ریزی برای بازی هجومی تراکتور خاطرنشان کرد: حتماً بازی تهاجمی خوبی برای تیم طراحی می‌کنیم. عقب کشیدن تیم بعد از گل این‌طور نبود که فقط دفاع کنیم بلکه حالت تاکتیکی خوبی بود که می‌خواستیم بازیکنان حریف را به زمین خودمان بکشانیم و با استفاده از بازیکنان سرعتی به گل‌های بعدی برسیم.

سولدو در پایان در خصوص تقویت تراکتور گفت: برای تقویت تیم تصمیم داریم و با باشگاه صحبت کرده‌ایم اما متأسفانه در زمانی قرار داریم که بازیکنان خوبی برای تقویت تیم وجود ندارد. نمی‌خواهیم بازیکنانی بیاوریم که تغییری در تیم ایجاد نکنند. به همین دلیل زمان لازم است ولی در خط میانی و حتی خط هجومی به تقویت تیم نیاز داریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.