رسول خطیبی سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک حریف فردای تیمش را تیمی قابل احترام و زهردار توصیف کرد.

رسول خطیبی سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک حریف فردای تیمش را تیمی قابل احترام و زهردار توصیف کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، رسول خطیبی در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های فوتبال هوادار تهران و آلومینیوم اراک اظهار داشت: مقابل تیمی که تازه به لیگ برتر صعود کرده است و انگیزه‌های زیادی دارد، بازی سختی داریم. هوادار تیمی قابل احترام و زهردار است. شاید حریف به نتایج دلخواه خود نرسیده باشد، اما نمایش این تیم نشان می‌دهد این مسابقه برای دو تیم دشوار خواهد بود.

وی با بیان اینکه به پیاده شدن برنامه‌های تاکتیکی تیمش در زمین و رسیدن اهداف‌شان امیدوار است، تصریح کرد: آرزو می‌کنم بازی خیلی خوبی از آب دربیاید. دوست دارم آلومینیوم ابتدا بازی خوبی ارائه کند و بعد نتیجه هم به نفع ما رقم بخورد.

سرمربی آلومینیوم اراک با اشاره به جایگاه این تیم در جدول لیگ برتر خاطرنشان کرد: ما اکنون در صدر جدول هستیم. به بازیکنانم گفتم تیم‌ها در جدول بالا و پایین می‌شوند و نباید گول این صدرنشینی را بخوریم. باید در همه مسابقات با تمام وجود وارد زمین شویم و نشان دهیم لیاقت کاری را که در این مدت انجام داده‌ایم، داریم.

خطیبی در مورد غایبان آلومینیوم گفت: بازیکن محرومی نداریم، اما یکی دو بازیکن ما مصدوم هستند و بازیکنانی داریم که جایگزین این نفرات باشند. مشکل خاصی در این باره نداریم.

وی درباره تقابل با رضا عنایتی بیان کرد: ۶۰ تا ۷۰ درصد سرمربیان تیم‌های لیگ برتر هم‌نسل هستند و خوشحالم که نسل ما عملکرد خوبی در مربیگری دارد. آرزو می‌کنم همه مربیانی که در دهه‌های ۷۰ و ۸۰ بازی می‌کردند، در مربیگری موفق باشند. ما همکار، دوست و همبازیان قدیمی هستیم و امیدوارم همانطور که بازی با جدیت دنبال می‌شود، دوستی و رفاقت بر کنار زمین حاکم باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.