سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ از نوع شکست شاگردانش در بازی خارج از خانه برابر آگزبورگ در هفته دوازدهم بوندس‌لیگا ابراز نارضایتی کرد.

سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ از نوع شکست شاگردانش در بازی خارج از خانه برابر آگزبورگ در هفته دوازدهم بوندس‌لیگا ابراز نارضایتی کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم،هفته دوازدهم بوندس‌لیگای آلمان شب گذشته (شنبه) با ثبت دومین شکست در کارنامه تیم فوتبال بایرن مونیخ آغاز شد. باواریایی‌های صدرنشین که میهمان آگزبورگ بودند با نتیجه ۲ بر یک مغلوب میزبان خود شدند، هر چند با وجود این شکست آنها هنوز ۴ امتیاز از تیم دوم جدول بیشتر دارند و صدرنشین خواهند ماند.

یولیان ناگلسمان سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ پس از این بازی گفت: همه گل‌هایی که در طول فصل دریافت کرده‌ایم شبیه یکدیگر هستند. ما روز قبل از بازی درباره این موضوع صحبت کردیم اما باز هم دو گل خوردیم که کاملاً شبیه یکدیگر بودند. حریف واقعاً لحظات چندان درخشانی را در این بازی خلق نکرد و با این وجود دو گل زد. این بازی خیلی شبیه بازی‌مان مقابل اینتراخت فرانکفورت بود (دیداری که روز ۱۱ مهر در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا برگزار شد و بایرن مونیخ آن را با نتیجه ۲ بر یک واگذار کرد)

ناگلسمان درباره عملکرد خط دفاعی تیمش هم اظها داشت: من فکر می‌کنم که مهمترین چیز این است که بدانیم وقتی که در خط حمله کار زیادی از دستان برنمی‌آید، حداقل در خط حمله با ثبات‌تر باشید. چون این دو مورد روی یکدیگر تأثیر می‌گذارند. روی هم رفته ما به اندازه کافی موقعیت خلق نکردیم و به سمت دروازه حریف شوت نزدیم.

سرمربی باواریایی‌ها درباره عملکرد عمر ریچاردز و سابیتزر تأکید کرد: من فکر می‌کنم عملکرد عمر از نظر دفاعی خیلی بد نیست. حداقل او تمام تلاشش را کرد. سابیتز اما پتانسیلش خیلی بیشتر از چیزی است که داریم می‌بینیم و همه ما خوشحال خواهیم شد اگر او بتواند بهترین عملکردش را ارائه کند. در هر صورت من همیشه پشت تیمم هستیم چون یک تیم طراز اول، با بازیکنان بزرگ دارم اما لازم است که روی نقاط ضعف‌مان کار کنیم. تنها مشکل‌مان هم الان این است که بیش از اندازه گل‌‌های مفت می‌خوریم.

برای اولین بار از ماه آوریل سال ۲۰۰۷، بایرن مونیخ در دو بازی متوالی مقابل تیم‌های قعرنشین تن به شکست می‌دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.