رئیس و عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال امروز با نایب رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.

رئیس و عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال امروز با نایب رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، شهاب‌الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون و احمدرضا براتی عضو هیئت رئیسه و رئیس کمیته تدوین و تطبیق مقررات فدراسیون فوتبال امروز ضمن حضور در خانه ملت با علی نیکزاد نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار که با هدف بررسی روند تصویب لایحه تعیین جایگاه قانونی فدراسیون‌های ورزشی برگزار شد، ابتدا رئیس فدراسیون فوتبال گزارشی اجمالی از وضعیت فدراسیون فوتبال و تیم‌های ملی فوتبال آقایان و بانوان ارائه و ضمن تقدیر و تشکر از حمایت‌های مجلس و دولت، وضعیت جاری فدراسیون فوتبال را تشریح کرد.

در ادامه این دیدار احمدرضا براتی عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، ضمن توضیح تعهدات فدراسیون‌های ملی در قبال فیفا، روند اصلاح و تصویب اساسنامه فدراسیون و اخذ تأییدیه فیفا را تببین کرد و با اشاره به ضرورت اصلاح برخی مقررات داخلی در فرجه تعیین شده توسط فیفا خواستار مساعدت و همکاری مجلس در جهت انجام این اصلاحات تا اسفند ماه ۱۴۰۰ شد.

علی نیکزاد نایب رئیس اول مجلس نیز ضمن ابراز خشنودی از نتایج به دست آمده توسط تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران و بیان این نکته که موفقیت‌های تیم‌های ملی موجبات شور و نشاط و غرور ملی در بین آحاد افراد جامعه می‌شود، اظهار داشت که امروز حمایت و تقویت تیم ملی فوتبال یک وظیفه همگانی است و هیچ اقدام و اظهاری در جهت تضعیف فوتبال ملی و فدراسیون فوتبال قابل پذیرش نیست و اطمینان داد که مجلس شورای اسلامی از تمامی ظرفیت‌های قانونی جهت حمایت از فوتبال ملی استفاده خواهد کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.