سرمربی تیم فوتبال اینتر پس از تساوی تیمش مقابل بانوی پیر از تصمیم داور برای اعلام پنالتی به سود بیانکونری انتقاد کرد.

سرمربی تیم فوتبال اینتر پس از تساوی تیمش مقابل بانوی پیر از تصمیم داور برای اعلام پنالتی به سود بیانکونری انتقاد کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال اینتر شب گذشته (یکشنبه) در هفته نهم سری A ایتالیا در حالی که با نتیجه یک بر صفر از میهمان خود یوونتوس پیش بود، در دقیقه ۸۹ در یک صحنه بحث‌برانگیز که نوک پای دنزل دومفریس به پای الکس ساندور برخورد کرد، داور با استفاده از کمک‌داور ویدئویی (VAR) برای راه‌راه‌پوشان یک ضربه پنالتی اعلام کرد که پائولو دیبالا آن را تبدیل به گل کرد و تیمش را از شکست در دربی ایتالیا نجات داد. سیمونه اینزاگی هم به خاطر اعتراض به پنالتی‌ای که علیه تیمش گرفته شد، توسط داور از کنار زمین اخراج شد.

اینزاگی پس از این بازی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «DAZN» با اشاره به تصمیم سختگیرانه داور برای اعلام پنالتی گفت: به نظرم تنها راهی که می‌توانستیم گل بخوریم، همین بود. جای ناامیدی دارد، چون ما از شروع این دیدار تا سوت پایان بازی را تحت‌کنترل داشتیم و اجازه هیچ کاری را به یوونتوس ندادیم و ناراحتم که دو امتیاز از دست دادیم. داور دقیقاً در محل مورد نظر بود و می‌توانست ببیند که چه اتفاقی افتاد و نیازی به بازبینی صحنه با VAR نداشت. برای هواداران‌مان ناراحت شدم، چون ما عالی بازی کردیم و شایسته کسب برد بودیم.

وی افزود: ما هرگز در این بازی تحت‌فشار نبودیم و بازی را از آغاز تا انتها تحت‌کنترل داشتیم. اعتراف می‌کنم که اعتراض من مورد خوبی برای به تصویر کشیدن نبود اما در آن لحظه احساس کردم که اتفاقی که در محوطه جریمه ما افتاد، چیزی نبود که نیاز به VAR داشته باشد. به عنوان مربی وقتی چنین اتفاقی در دقیقه ۸۹ می‌افتد و داور هم دقیقاً همانجایی است که اتفاق مدنظر افتاده، طبیعی است که مثل من کمی عصبانی شوید.

سرمربی تیم فوتبال اینتر تصریح کرد: ما انرژی زیادی روی تحت‌فشار قرار دادن بازیکنان یوونتوس در نیمه اول صرف کردیم و می‌دانستیم که آنها بازیکنانی همچون کیه‌زا، دیبالا و چند بازیکن دیگر را در ادامه وارد زمین خواهند کرد، از این‌رو ما ناخودآگاه کمی در لاک دفاعی فرو رفتیم اما تأکید می‌کنم که ما با این حال موقعیتی به یووه ندادیم. یوونتوس تیمی است که در حمله شکوفا می‌شود اما ما به آنها اجازه انجام کاری را ندادیم. کل تیم سخت تلاش کرد، بازیکنان ما به یکدیگر کمک کردند و در پایان ثبت چنین نتیجه‌ای برای‌مان سخت است.

اینزاگی همچنین در خصوص تعویض بال کرواتش در این دیدار خاطرنشان کرد: ایوان پریشیچ در پایان نیمه اول خسته شده بود و از ناحیه عضله خم‌کننده کمی مشکل داشت اما به من نشان داد که قادر به ادامه بازی است. وقتی او ۲۰ دقیقه مانده به پایان بازی کارت زرد گرفت، احساس کردم بهترین تصمیم بیرون کشیدن او از ترکیب است.

اینتر با این تساوی ۱۸ امتیازی شد و همچنان در رده سوم جدول رده‌بندی سری A ایتالیا، پشت‌سر تیم‌های ناپولی و میلان ۲۵ امتیازی قرار دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.