مهاجم ایرانی تیم ملی فوتبال ایران بعد از درخشش در لیگ قهرمانان اروپا و بازی با آث میلان، پاسخ اظهارات چند روز پیش دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران را داد.

به گزارش خبرنگار مهر، چند روز پیش بود که دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در گفتگویی مدعی شد بازیکنان ایران از نظر بدنی و تکنیکی در شرایط خوبی هستند اما از نظر تاکتیکی وضعیت خوبی ندارند و باید بیشتر پیشرفت کنند.

این صحبت‌های اسکوچیچ ظاهراً با عصبانیت بازیکنان تیم ملی همراه شده است. مهدی طارمی مهاجم تیم پورتو که در مسابقات انتخابی جام جهانی توانست برابر امارات گلزنی کند و در دیدار با کره جنوبی هم به میدان رفت، حالا به این صحبت‌ها واکنش نشان داده است.

طارمی که شب گذشته در دیدار مقابل آث میلان در لیگ قهرمانان اروپا درخشید و پاس تک گل تیمش را داد، با انتشار پیامی به انتقاد غیر مستقیم از اسکوچیچ پرداخت.

طارمی که در بازی با میلان به عنوان بهترین بازیکن زمین هم انتخاب شد، امروز چهارشنبه در صفحه شخصی خود نوشت: «باید عرض کنم که بازیکنان ایرانی علاوه بر تکنیک فردی و جنگندگی و.… از لحاظ دانش فوتبال و تاکتیک خیلی درک بالایی دارند ولی متاسفانه مشکلات جایی دیگر است. زنده باد ایران.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳۸ )