مجتبی سرآسیایی مربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت که بازیکنان جدید این تیم براساس تحلیل و کارشناسی شده به گل‌گهر اضافه شدند.

مجتبی سرآسیایی مربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت که بازیکنان جدید این تیم براساس تحلیل و کارشناسی شده به گل‌گهر اضافه شدند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، مجتبی سرآسیایی در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان مقابل تراکتور تبریز در هفته نخست لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: هفته تربیت بدنی را تبریک می‌گویم. واقعاً برای این فضا دلتنگ بودیم و برای شروع لیگ برتر لحظه شماری می‌کردیم تا شور و هیجان را به منازل مردم ببریم. برای تمرینات پیش‌فصل برنامه‌های خوبی داشتیم و باید اول کار از باشگاه خوب گل‌گهر، مدیریت و هیئت مدیره آن تشکر کنم که کمک کردند برنامه‌های‌ ما پیش برود. تمرینات و اردوهای خوبی را براساس تحلیلی از دو فصل گذشته گل‌گهر پشت سر گذاشتیم.

وی افزود: از بازیکنان گل‌گهر تشکر می‌کنیم که برنامه‌ریزی فشرده و مدرن را تحمل کردند. فکر کنم بیشترین روز را در پیش فصل داشته باشیم و بازیکنان فشار زیادی را تحمل کردند و قطعاً به کیفیت آنها در طول فصل کمک خواهد کرد. بازیکنان خوبی از فصول گذشته داشتیم و بر مبنای نیاز تاکتیکی امیر قلعه‌نویی و تیم فنی بازیکنان خوبی اضافه شدند. این بازیکنان با تحلیل و کارشناسی آمدند و برخلاف صحبت‌های مطرح شده، با رقم‌های معقول جذب شدند. تیم خوبی از لحاظ فنی و تاکتیکی بسته شده است و آمادگی کامل برای یک فصل داریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.