سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی گفت: بی‌تجربگی بازیکنان ما باعث شد که موقعیت‌ها را از دست بدهیم و نتیجه بازی را به نساجی واگذار کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی گفت: بی‌تجربگی بازیکنان ما باعث شد که موقعیت‌ها را از دست بدهیم و نتیجه بازی را به نساجی واگذار کنیم. به گزارش خبرگزاری تسنیم از مازندران، اصغر کلانتری در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل نساجی اظهار داشت: ابتدا به تیم نساجی تبریک می‌گویم، چون در بازی اول گرفتن سه امتیاز برای هر تیمی ‌بااهمیت و خوب است. از نظر فنی، بازی خیلی خوبی انجام شد و دو تیم فوتبال جاندار و تاکتیکی را انجام دادند.

وی ادامه داد: تیم فوتبال نساجی ۸۰ درصد بازیکنان فصل گذشته‌اش را حفظ کرده است، ولی ما ۵۰ درصد تیم سال قبل را در ترکیب داشتیم و یکسری بازیکن جوان و باتجربه به آنها اضافه کردیم. بازی را امیدوارانه شروع کردیم، ولی بی‌تجربگی روی مسائل ریز باعث شد تا نتیجه را واگذار کنیم و موقعیت‌های‌مان را از دست بدهیم. ما در هر دو نیمه موقعیت‌های خوب گلزنی داشتیم،‌ البته شایستگی نساجی هم بالا بود. تیم ما نشان داد می‌توانیم به هر تیمی ضربه بزنیم، ولی باید روز به روز روی نقاط ضعف‌مان کار کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی درباره این موضوع که تیمش امروز سخت تلاش کرد، خاطرنشان کرد: ما خوب تمرین کرده بودیم و در موعد مقرر تمرینات‌مان را شروع کردیم و آمادگی جسمانی بازیکنان را بالا بردیم و امروز نشان دادیم حتی می‌توانستیم ۴۵ دقیقه دیگر هم بازی کنیم. یکی از دلایلی که باعث می‌شود برای تیم‌های دیگر دردسر درست کنیم تحت فشار گذاشتن و دوندگی بالا بازیکنان ماست. قبل از بازی هم گفتم ما تیم یکدستی هستیم و فاصله آنچنانی بین بازیکنان‌مان نیست. درست است که چند بازیکن ما تجربه بازی در لیگ برتر را ندارند، ولی دوندگی بالایی داشتند و اگر یکی از بازیکنان ما اشتباه می‌کرد یا جا می‌ماند، بقیه دنبال برطرف کردن اشتباهات‌شان بودند. ما اگر اشتباهات‌مان را برطرف کنیم کمک بزرگی به تیم‌مان انجام دادیم.

وی در خصوص غیبت تماشاگران دو تیم در مسابقه عنوان کرد: من مطمئن بودم اگر در بازی امروز تماشاگران نساجی در ورزشگاه حضور داشتند ۳۰ دقیقه تیم ما را تشویق می‌کردند چون ارتباط خیلی خوبی بین تیم ما و نساجی وجود دارد. سالی که نساجی به لیگ برتر صعود کرد و ما جا ماندیم به آنها تبریک گفتیم. خیلی خوشحال هستم که نساجی در لیگ برتر حضور دارد و ما هم صعود کرده‌ایم. من مقابل نادر دست‌نشان رو به روی نساجی بازی کرده‌ام و فراموش نمی‌کنم، فوتبال ایران به نساجی و فجر سپاسی افتخار می‌کند. امیدوارم باشگاهی مثل ملوان هم به لیگ برتر صعود کند.

لیگ برتر فوتبال| دشت ۳ امتیازی نساجی مقابل فجرسپاسی در افتتاحیه لیگ

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.