مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا می‌گوید که او و هم‌تیمی‌هایش فردا شب چاره‌ای جز پیروزی مقابل دیناموکیف ندارند تا امیدشان برای ادامه حضور در لیگ قهرمانان زنده شود.

مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا می‌گوید که او و هم‌تیمی‌هایش فردا شب چاره‌ای جز پیروزی مقابل دیناموکیف ندارند تا امیدشان برای ادامه حضور در لیگ قهرمانان زنده شود. به گزارش خبرگزاری تسنیم، سرخیو آگوئرو در آستانه دیدار فردا شب (چهارشنبه) تیم فوتبال بارسلونا با دیناموکیف در هفته سوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با حضور در کنفرانس خبری پیش از این دیدار گفت: ما محکوم به برد در این بازی هستیم، در غیر اینصورت تقریباً از دور رقابت‌ها حذف شده هستیم. پیروزی یکشنبه شب مقابل والنسیا باعث شد تا اعتماد به نفس لازم را به دست بیاوریم. فردا هم هواداران به ما کمک خواهند کرد تا سه امتیاز این بازی را به دست بیاوریم. اگر من هم فردا دقایقی فرصت بازی پیدا کنم، خوشحال می‌شوم. می‌خواهم به تیم کمک کنم.

وی همچنین در خصوص تخمینش برای تعداد گل‌هایی که می‌تواند در بارسلونا بزند، اظهار داشت: از زمانی که فوتبالم را آغاز کردم، هرگز تعداد گل‌زده خاصی در هر فصل را برای خودم متصور نبوده‌ام. من در اوایل دوران حرفه‌ای‌ام مهاجم دوم بودم، سپس در منچسترسیتی تبدیل به مهاجم نوک شدم. تمام چیزی که در حال حاضر می‌خواهم این است که فصل را به خوبی به پایان ببرم و گل‌های زیادی بزنم.

مهاجم آرژانتینی بارسا درباره جدایی لیونل مسی از بارسلونا در تابستان اخیر هم خاطرنشان کرد: موضوع مسی در گذشته مانده است و ترجیح می‌دهم به آینده فکر کنم. به عنوان کسی که دوست لیونل است، دوست دارم او مثل همیشه از فوتبال بازی کردن لذت ببرد.

آگوئرو همچنین درباره شماره پیراهنی که در بارسلونا دارد، تأکید کرد: من پیراهن شماره «۱۹» را انتخاب کردم، چون در دسترس بود و با این شماره پیراهن در تیم ملی آرژانتین هم بازی کرده‌ام. بازیکنان از من خواستند تا پیراهن شماره «۱۰» را به تن کنم اما این پیشنهاد را رد کردم. شماره «۱۰» به آنسو فاتی می‌آید.

مهاجم ۳۳ ساله آبی‌واناری‌ها در پایان در مواجهه با پرسشی درباره ایده برگزاری مسابقات جام جهانی به صورت هر دو سال یک بار گفت: ترجیح می‌دهم نظرم را در این خصوص نگویم، چون این مسئله ابعاد سیاسی دارد. بهتر است حرفی در این باره نزنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.