پاسخ مثبت رونالدینیو به دعوت مدیران باشگاه پاری‌سن‌ژرمن، دلخوری اعضا و هواداران باشگاه بارسلونا را درپی داشته است.

پاسخ مثبت رونالدینیو به دعوت مدیران باشگاه پاری‌سن‌ژرمن، دلخوری اعضا و هواداران باشگاه بارسلونا را درپی داشته است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، هواداران بارسلونا مدتی است که چشم دیدن پاری‌سن‌ژرمن را ندارند. در واقع تیم پاریسی به خاطر ولخرجی‌هایش در بازار نقل و انتقالات و متهم بودن به دور زدن قانون بازی جوانمردانه مالی یوفا چندان محبوب نیست اما کینه بارسایی‌ها نسبت به این تیم شاید مضاعف باشد و نه فقط به خاطر حذف شدن تیم محبوب‌شان توسط نماینده فرانسه در فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا، بلکه به خاطر بردن اسطوره‌شان لیونل مسی به پاریس و حالا استفاده تبلیغاتی از یکی دیگر از اسطوره‌های آنها؛ یعنی رونالدینیو.

طبق گزارش نشریه اسپورت کاتالونیا؛ باشگاه پاری‌سن‌ژرمن از ستاره برزیلی سابق خود دعوت کرده تا برای تماشای بازی این تیم و لایپزیگ در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به پارک دو پرنس برود و او هم این دعوت را قبول کرده است. این تصمیم او اما به مذاق مدیران بارسلونا و هواداران این تیم خوش نیامده، چرا که رونالدینیو اکنون به عنوان سفیر تبلیغاتی، کارمند باشگاه بارسلونا است و از این باشگاه حقوق می‌گیرد.

این نخستین باری نیست که رونالدینیو باعث ناراحتی بارسایی‌ها می‌شود. او بعد از جدایی لیونل مسی از بارسلونا ورود او به پاریس را خوشامد گفت.

با توجه به اینکه بزرگترین افتخارات دوران بازیگری رونالدینیوی ۴۱ ساله در بارسلونا رقم خورد و مدت حضور او در نوکمپ (۲۰۰۳ تا ۲۰۰۸) بیش از مدت حضورش در پارک دو پرنس (۲۰۰۱ تا ۲۰۰۳) بورده، هواداران بارسلونا بیش از هر تیم دیگری نسبت به ستاره سابق تیم ملی برزیل احساس تملک می‌کنند.

تیم‌های فوتبال پاری‌سن‌ژرمن و لایپزیگ امشب (سه‌شنبه) از ساعت ۲۲:۱۵ به وقت تهران در ورزشگاه پارک دو پرنس شهر پاریس برابر یکدیگر قرار خواهند گرفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.