علی‌اصغر عاشوری هافبک تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان جوی را که در مورد هزینه‌های این تیم درست شده است، دور از انصاف دانست.

علی‌اصغر عاشوری هافبک تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان جوی را که در مورد هزینه‌های این تیم درست شده است، دور از انصاف دانست. علی‌اصغر عاشوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد شرایط گل‌گهر و تفاوت‌های این تیم نسبت به تیم سال گذشته گفت: فکر می‌کنم نسبت به فصل گذشته قوی‌تر شده‌ایم. باشگاه توانست شاکله اصلی تیم را حفظ بکند و چند بازیکن خوب هم به جمع‌مان اضافه شده‌اند. با توجه به اینکه یک سال کنار هم بازی کردیم حالا هماهنگ‌تر هستیم و امیدواریم که فصل خوبی را رقم بزنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا قبول داری انتظارات از گل‌گهر به دلیل هزینه‌هایی که این تیم کرده، بالا رفته است؟»، تأکید کرد: من معتقدم فضایی که درباره گل‌گهر درست شده است، منصفانه نیست و هزینه‌های ما نسبت به خیلی از تیم‌های صنعتی و همین‌طور پرسپولیس و استقلال کمتر است. هیچ فشاری در این مورد روی گل‌گهر وجود ندارد و ما سعی می‌کنیم طبق گفته کادر فنی بازی به بازی جلو برویم.

هافبک تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان درباره تقابل با تراکتور در هفته اول لیگ برتر آنهم در حالی که فصل گذشته در بازی برگشت مقابل این تیم شکست خوردند، خاطر نشان کرد: ما در آن بازی در ثانیه‌های پایانی گل خوردیم و از آن شکست درس بزرگی گرفتیم که تا آخرین لحظه بجنگیم. مطمئناً بازی آسانی در پیش نداریم، ولی می‌خواهیم لیگ را شروع کنیم و با توجه به شرایط میزبانی به چیزی جز گرفتن سه امتیاز فکر نخواهیم کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.