سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت، پرسپولیس همیشه تیمی بزرگ است و نباید تصور پیش بیاید که آنها بابت باخت مقابل الهلال روحیه ندارند.

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت، پرسپولیس همیشه تیمی بزرگ است و نباید تصور پیش بیاید که آنها بابت باخت مقابل الهلال روحیه ندارند. سیدمحمد علوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شرایط تیمش برای بازی با فولاد و اینکه این مسابقه چند روز به تعویق افتاد، گفت: ما دوست داشتیم پرسپولیس به‌عنوان نماینده ایران الهلال را شکست بدهد، ولی به هر حال شرایط طوری رقم خورد که آنها شکست خوردند و بازی ما با پرسپولیس هم با چند روز تأخیر برگزار می‌شود. شاید این موضوع تیم ما را برای بازی دوم کمی با چالش مواجه کند، ولی به هر حال ما تابع تصمیم سازمان لیگ هستیم و باید با این شرایط کنار بیاییم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا فولاد خوزستان می‌تواند در فصل جدید موفقیت سال قبل را تکرار کند، تصریح کرد: تمام هدف ما این است که بتوانیم نتایج خوبی بگیریم و هواداران را خوشحال کنیم. البته دیر باز شدن پنجره نقل‌وانتقالات باعث شد که فرصت لازم را برای جذب بازیکن از دست بدهیم، ولی نفراتی که در اختیار داریم بازیکنان باکیفیتی هستند و انگیزه زیادی برای درخشش در لیگ دارند.

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان در مورد اینکه آیا شکست پرسپولیس برابر الهلال نمی‌تواند کار فولاد را در اولین بازی راحت کند، اظهار داشت: پرسپولیس همیشه تیم بزرگی است و هر بازی هم شرایط خاص خودش را دارد. ما اگر تصور کنیم که پرسپولیس بابت باخت به الهلال بی‌روحیه است قطعاً ضربه خواهیم خورد. ما باید بجنگیم تا بتوانیم سه امتیاز این بازی را بگیریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.