سرمربی تیم فوتبال آرسنال تقابل شب گذشته تیمش با عقاب‌های لندنی را بازی عجیبی توصیف کرد.

سرمربی تیم فوتبال آرسنال تقابل شب گذشته تیمش با عقاب‌های لندنی را بازی عجیبی توصیف کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، میکل آرتتا که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (دو‌شنبه) در هفته هشتم لیگ برتر انگلیس با گل دقیقه ۵+۹۰ الکساندر لاکازت از یک شکست خانگی مقابل کریستال‌پالاس گریخت و به تساوی ۲-۲ رسید، پس از این دیدار گفت: بازی عجیبی بود. به نظرم ما خیلی خوب شروع کردیم و کاملاً بر بازی مسلط بودیم. بازی خیلی روانی را در همان مقطع آغازین از خود به نمایش گذاشتیم و با حضور گسترده در منطقه یک‌سوم حریف با شایستگی به گل رسیدیم. ما بازی را کاملاً در کنترل خود داشتیم اما پس از آن آرامش و باور خود را از دست دادیم و شاید بلوغ لازم برای مدیریت بهتر شرایط را نداشتیم.

وی افزود: ما توپ‌های زیادی لو دادیم و پیگیر پاس‌های‌ خود نبودیم. کنترل بازی را از دست دادیم و مجبور شدیم به لاک دفاعی برویم و در این مقطع از این دیدار از بازی‌مان لذت نبردیم. در نیمه دوم تغییراتی در تیم به وجود آوردیم و اوضاع کمی بهتر شد. ما دوباره بر بازی تسلط پیدا کردیم اما دوباره توپ‌هایی لو دادیم و در این لیگ نمی‌توانید چنین کاری کنید چون ممکن است به قیمت باز شدن دروازه‌تان تمام شود.

سرمربی اسپانیایی آرسنال تصریح کرد: پس از دریافت دو گل کارمان برای بازگشت به بازی سخت شد، اما باید از بازیکنان تعریف و تمجید کنم که هرگز تسلیم نمی‌شوند و بازیکنان تعویضی ما هم فوق‌العاده بودند. ما در مقاطع پایانی بازی دو یا سه موقعیت خیلی خوب روی دروازه کریستال‌پالاس خلق کردیم و در نهایت با شایستگی به گل تساوی رسیدیم.

آرسنال در حال حاضر با ۱۱ امتیاز در رده دوازدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس قرار دارد و با چلسی صدرنشین هشت امتیاز اختلاف دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.