باشگاه منچسترسیتی تنها در صورت دریافت رقم خاصی حاضر به فروش بال انگلیسی خود است.

باشگاه منچسترسیتی تنها در صورت دریافت رقم خاصی حاضر به فروش بال انگلیسی خود است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، رحیم استرلینگ که تا سال ۲۰۲۳ با منچسترسیتی تحت‌قرارداد است، شایعاتی در خصوص آینده حرفه‌ای‌اش مطرح است و گفته می‌شود بارسلونا وضعیت این بال انگلیسی را زیرنظر دارد. طبق گزارش نشریه اسپانیایی «مارکا»؛ باشگاه منچسترسیتی حاضر نیست استرلینگ را به این سادگی از دست بدهد و روی او ۸۰ میلیون یورو قیمت گذاشته است. طبق این گزارش؛ منچسترسیتی با این قیمت‌گذاری در واقع کار بارسلونا را برای جذب استرلینگ سخت می‌کند و اگر باشگاهی دیگر توانایی پرداخت چنین رقمی را داشته باشد، برای فروش این بازیکن تردیدی نخواهد کرد.

پیش از این برنامه تلویزیونی «اونزه» از شبکه تلویزیونی «Tv۳» کاتالونیا مدعی شده بود باشگاه بارسلونا در تلاش است تا بال انگلیسی منچسترسیتی را در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی پیش رو به نوکمپ بیاورد. استرلینگ ۲۶ ساله که در سال ۲۰۱۵ از لیورپول به منچسترسیتی پیوست، در این سال‌ها یکی از مهره‌های اصلی تیم تحت هدایت پپ گواردیولا بوده و به این تیم برای کسب ۹ جام مختلف از جمله سه قهرمانی در لیگ برتر انگلیس کمک کرده است.

این بال انگلیسی این فصل اما نقش پررنگی در برنامه‌های تاکتیکی پپ گواردیولا نداشته و در ۱۱ بازی که به میدان رفته تنها در ۵۵۱ دقیقه از ۹۹۰ دقیقه ممکن به بازی گرفته شده است. استرلینگ تاکنون در ۳۰۳ بازی ۱۱۵ گل برای آبی‌پوشان شهر منچستر به ثمر رسانده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.