فردوس قم عصر روز گذشته در ورزشگاه حیدریان با نتیجه ۶ بر یک مقابل سن ایچ ساوه تن به شکست داد.

تیم فوتسال فردوس قم که در هفته های سوم و چهارم لیگ برتر فوتسال کشور ۲ شکست پیاپی در کارنامه خود داشت روز گذشته شکست مقابل سن ایچ ساوه را نیز به این نتایج اضافه کرد تا ادامه همکاری علی زندی پور با این باشگاه به خطر بیفتد.

فردوس از ۵ هفته ابتدایی لیگ برتر ۶ امتیاز کسب کرده که ۳ امتیاز آن به دلیل عدم حضور تیم شهروند ساری در دیدار هفته اول و ۳ امتیاز دیگر آن با پیروزی در مقابل شاگردان رضا کردی در فولاد زرند ایرانیان به دست آمده است.

اما فردوس در هفته های سوم تا پنجم سه شکست مقابل تیم های زندی بتن کلاردشت، کراپ الوند قزوین و سن ایچ ساوه داشته که منجبر سقوط این تیم به رده نهم جدول شده است.

فردوس روز گذشته در دقایق ابتدایی مقابل سن ایچ ساوه به خوبی ظاهر شد و موفق شد با گل فرزین مهری از این تیم جلو بیفتد اما در ادامه بازی سن ایچ ساوه بازی را کاملا در دست گرفت و موفق شددر همان نیمه اول ۲ گل به ثمر برساند.

با شروع نیمه دوم فشار سن ایچ ساوه در نیمه زمین فردوس بیشتر شد و همین موضوع باعث شد تا پاس های فردوسی ها به خوبی منتقل نشود و یکی پس از دیگری توسط سن ایچی ها قطع می‌شد.

سن ایچ ساوه در نیمه دوم نیز ۴ گل دیگر به ثمر رساند تا در نهایت با نتیجه ۶ بر یک مقابل فردوس به برتری برسد.

اما موضوعی که فوتسال دوستان قمی را نگران کرده وضعیت تیم فردوس در ادامه رقابت های لیگ برتر است.

آینده‌ای که با ادامه این وضعیت قابل پیش بینی است مگر اینکه تغییراتی در این تیم شکل بگیرد، چه از لحاظ فنی و چه از لحاظ روحی.

سرمربی فردوس در پایان این دیدار حاضر به مصاحبه با خبرنگاران نشد و کمک خود را برای مصاحبه با اصحاب رسانه فرستاد.

سعید دل انگیز مربی فردوس در گفت‌وگو با اصحاب رسانه گفت: ادامه همکاری ما با این تیم بستگی به تصمیم مسئولین این تیم دارد و ما تا آخرین لحظه ای که مسئولین این تیم بخواهند با این تیم همکاری می‌کنیم و تلاش می‌کنیم تا شرایط بهتر شود.

وی افزود: در ادامه فصل از هفته هفتم به بعد بازی های راحت تری داریم و امیدواریم عملکرد متفاوت تری نسبت به بازی های گذشته داشته باشیم.

دل انگیز ادامه داد: در هفته ششم مهمان گیتی پسند اصفهان هستیم و سعی داریم تا از این بازی با دست پر برگردیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.