مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان بر آمادگی این باشگاه برای حضور تماشاگران در ورزشگاه اختصاصی تاکید کرد.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان بر آمادگی این باشگاه برای حضور تماشاگران در ورزشگاه اختصاصی تاکید کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، حمیدرضا گرشاسبی اظهار داشت: ورزشگاه ما حدود ۳۰ هزار نفر ظرفیت کلی دارد. می‌توانیم ادعا کنیم فولاد بهترین ورزشگاه را از همه نظر مانند گیت‌های ورودی، چیدمان صندلی‌ها، مسائل بهداشتی و ... دارد و هیچ دغدغه‌ای برای حضور تماشاگران نداریم. مدت‌هاست که شروع به آماده‌سازی خود کرده‌ایم و حس می‌کردیم که هر لحظه ممکن است شرایط حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها اعلام شود. خوشبختانه همه مسائل لازم را انجام داده‌ایم و آماده هستیم. دل‌مان برای هواداران تنگ شده است و امیدوارم به زودی آن‌ها را ببینیم.

وی در رابطه با لزوم نگهداری از اماکن ورزشی، گفت: ما ضمن بازدید از زیرساخت‌های مجموعه با همکاران‌مان برنامه‌ریزی‌‌های لازم را انجام دادیم و خوشبختانه آماده برگزاری بازی‌ها هستیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با انتقاد از بی توجهی به امکانات ورزشی گفت: کرونا و تعطیلی مسابقات فرصت بسیار خوبی بود تا بتوانیم‌ دستی روی سر و روی اماکن ورزشی بکشیم اما متاسفانه شاهدیم برخی با بی مسئولیتی و بی توجهی مانند ویروس کرونا رفتار کرده و ورزشگاه‌‌ها را متروکه کردند.

گرشاسبی در پایان به موضوع جذب بازیکن هم اشاره کرد و گفت: در حال رایزنی برای جذب بازیکن با کیفیت و در حد و اندازه‌های فولاد هستیم اما شرایط کار بسیار دشوار است. متاسفانه پنجره باشگاه زمانی بازشده که تقریباً بازیکن آزاد و باکیفیتی باقی نمانده و نمی‌خواهیم با بازیکنی که قرارداد دارند وارد مذاکره شویم و باشگاه را به چالش بکشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.