سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: از مسئولان می‌خواهم حمایت‌شان را دریغ نکنند آن هم در شرایطی که تمام بودجه ما به اندازه یک بازیکن تیم‌های صنعتی است.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: از مسئولان می‌خواهم حمایت‌شان را دریغ نکنند آن هم در شرایطی که تمام بودجه ما به اندازه یک بازیکن تیم‌های صنعتی است. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، فراز کمالوند سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان پیش از دیدار هفته نخست تیمش مقابل پیکان در نشست خبری گفت: فصل جدیدی از مسابقات فوتبال آغاز می‌شود که خوشحالیم و امیدوارم کرونا هم زودتر رخت ببندد تا تماشاگران وارد ورزشگاه‌ها شوند. فوتبال مثل غذایی است که تماشاگران نمک آن هستند و بازی بدون آنها معنایی ندارد. به خصوص برای تیمی چون نفت مسجدسلیمان که پشتوانه قوی هوادار را دارد و امیدوارم زودتر شرایط حضور آنها فراهم شود.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در ادامه یادآور شد: آخرین تیمی بودیم که تمرینات‌مان را آغاز کردیم و ۲۰ روز مانده به شروع لیگ کارمان آغاز شد. از فصل گذشته نیز دو بازیکن مانده‌اند و ۱۸ نفر قراردادشان تمام شده بود و جدا شدند. در شرایطی که همه تیم‌ها بازیکن جدید جذب کردند، تمرینات بدنسازی و اردو داشتند و بازی دوستانه انجام دادند، ما فقط ۲۰ روز فرصت انجام تمام این کارها را داشتیم. با این حال خودمان را برای بازی فردا با پیکان آماده کردیم که تیم خوبی است و مربی فهیمی هم دارد.

کمالوند خاطرنشان کرد: باید یک نوید هم به مردم مسجدسلیمان بدهم که همکاران فنی‌ام چند بازیکن جوان بومی را شناسایی کرده‌اند که به ما ملحق می‌شوند تا پشتوانه شهر مسجدسلیمان باشند. حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ بازیکن مورد ارزیابی قرار گرفتند که چند بازیکن خوب از میان آنها شناسایی شده‌اند.

وی درباره اینکه شروع این فصل برای خود او سخت بوده که ابتدا راهی تراکتور شد و سپس دو رفت و برگشت به مسجدسلیمان داشت و با این شرایط فکر می‌کند چه نتیجه‌ای حاصل شود، گفت: به هر صورت شرایط سخت است و همانطور که گفتم تیمی از سال گذشته نمانده و زمانی هم که ما کار را شروع کردیم، بازیکن زیادی نمانده بود. دو بازی دوستانه داشتیم که آن هم با ۵۰ درصد نفرات‌مان بود، چون بیشتر بازیکنان همین چند روز پیش به ما اضافه شدند و فرصتی برای بدنسازی نداشتیم. از فردا بازی‌ها را شروع می‌کنیم و کم کم روی غلتک می‌افتیم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در خصوص اینکه این تیم همیشه مشکلات مالی داشته و آیا در فصل جدید این مشکلات حل خواهد شد یا نه، گفت: حمایتی که از تیم نفت مسجدسلیمان می‌شود، خوب است و پیگیری‌هایی نیز در این زمینه انجام شده تا شرایط بهتر شود. وزارت نفت هم مشکلاتی برای کمک به ورزش حرفه‌ای دارد، اما متاسفانه وزیر پیشین نفت از ورزش متنفر بود. آقای زنگنه اجازه نمی‌داد به نفت مسجدسلیمان یا صنعت نفت هیچ گونه کمکی شود. مردم مسجدسلیمان و آبادان عاشق فوتبال هستند و مسجدسلیمان شهر اولین‌هاست که اولین چاه نفت در این شهر بوده و چاه‌های نفت این شهر هزینه کشور را تامین می‌کند، اما تیم فوتبالش که عشق مردم است، در تنگنا قرار دارد. از وزیر جدید نفت، آقای اوجی و همچنین آقای رئیسی، رئیس جمهور جدید که حامی مردم محروم است، تقاضا دارم که حمایت‌شان را از مردم آبادان و مسجدسلیمان دریغ نکنند آن هم در شرایطی که تمام بودجه ما به اندازه یک بازیکن تیم‌های صنعتی است.

کمالوند در واکنش به این سؤال که فصل قبل از چند تیم استعفا کرد و با توجه به مشکلاتی که نفت مسجدسلیمان در فصل‌های گذشته ممکن است از این تیم هم استعفا کند، گفت: باشگاه و مربی یکسری تعهداتی به هم دارند و باید ببیید که دلیل استفعای من از تیم‌های قبلی چه بوده. شما یک مربی را پیدا کنید که ۷ سال در یک شهر مربیگری کند. ۷ سال در تراکتور و گسترش فولاد بودم و این نشان می‌دهد که خودم علاقه به تغییرات زیاد ندارم. آیا یک زمین فوتبال درخواست زیادی است یا امکانات تمرینی نباید برای یک مربی فراهم باشد؟ اگر استعفا کردم، مشکلاتی بوده که وجود داشته و مسائل مالی هیچ وقت من را فراری نمی‌دهد. اکنون نیز نفت مسجدسلیمان از نظر امکانات تحت فشار است، اما یک زمین در حد عرف باید فراهم شود. نفت مسجدسلیمان هم طبیعتاً به یک زمین فوتبال نیاز دارد.

وی افزود: امیدوارم تا پایان فصل بتوانم در کنار تیم و مردم عاشق مسجدسلیمان باشم. در خوزستان هم شرایط خوبی داشتم و با استقلال خوزستان به لیگ برتر صعود کردیم و با صنعت نفت بهترین نتایج تاریخ این باشگاه را تا زمانی که آنجا بودم گرفتیم. به نیمه نهایی جام حذفی رسیدیم و تیم‌هایی مثل پرسپولیس و سپاهان را در خانه خودشان شکست دادیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در خصوص هدف این تیم در فصل پیش‌رو گفت: هدف‌مان در این فصل حفظ سهمیه تیم در لیگ برتر است. زمانی که من آمدم، شرایط بحرانی بود و خیلی از همکارانم هدایت این تیم را نپذیرفتند، اما ما تلاش می‌کنیم که تیم را حفظ کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.