تاتنهام با برتری دشواری که در خانه نیوکاسل کسب کرد، به جمع پنج تیم بالای جدول لیگ جزیره رسید.

تاتنهام با برتری دشواری که در خانه نیوکاسل کسب کرد، به جمع پنج تیم بالای جدول لیگ جزیره رسید. به گزارش خبرگزاری تسنیم، تاتنهام از ساعت ۱۹ امشب (یکشنبه - به وقت ایران) در هفته هشتم مسابقات لیگ برتر انگلیس، در سنت جیمز پارک میهمان نیوکاسل بود و با نتیجه ۳ بر ۲ پیروز شد.

کالوم ویلسون در دقیقه ۲ دروازه اسپرز را گشود، اما تاتنهام با گل‌های تانگوای اندومبله در دقیقه ۱۷، هری کین در دقیقه ۲۲ و سون هیونگ‌مین در دقیقه ۴+۴۵ از کلاغ‌ها پیش افتاد. نیوکاسل در نیمه دوم با اخراج جونجو شلوی در دقیقه ۸۳، با یک بازیکن کمتر به بازی ادامه داد و در دقیقه ۹۰ با گل به‌خودی اریک دایر، اختلاف را به حداقل رساند که برای فرار از شکست کافی نبود.

تاتنهام با کسب پنجمین پیروزی فصل خود، با ۱۵ امتیاز به جایگاه پنجم جدول لیگ جزیره صعود کرد. نیوکاسل هم که پنجمین شکست خود را تجربه کرد و هنوز بُردی کسب نکرده است، با سه امتیاز همچنان در رتبه نوزدهم جدول جای دارد.

در دقیقه ۴۰، یکی از هواداران شرایطی اورژانسی پیدا کرد که پس از این اتفاق، بازیکنانی از جمله سرخیو رگیلون و اریک دایر این موضوع را به داور مسابقه و کادر پزشکی دو تیم منتقل کردند. پس از توقفی حدوداً ۱۰ دقیقه‌ای، بازی از سر گرفته شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.