باشگاه بارسلونا قصدی برای همکاری مجدد با مدافع پیشین خود ندارد.

باشگاه بارسلونا قصدی برای همکاری مجدد با مدافع پیشین خود ندارد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، دنی آلوز که پس از قهرمانی با تیم زیر ۲۳ سال برزیل در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو به تمرینات سائوپائولو بازنگشت و از این تیم جدا شد، اعلام کرده بود که تا پایان فصل ۲۲-۲۰۲۱ به تیم دیگری نمی‌پیوندد اما روز گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه این مدافع ۳۸ ساله قصد بازگشت به بارسلونا را دارد و خود را به این باشگاه پیشنهاد داده است.

نشریه «موندو دپورتیوو» چاپ کاتالونیا اما حالا خبر می‌دهد که باشگاه بارسلونا تمایلی به خدمت گرفتن آلوز ندارد و مدیران این باشگاه تمرکز خود را روی استفاده از بازیکنان جوان و کاهش وابستگی به بازیکنان مسن و باتجربه‌ گذاشته‌اند. بارسا روزهای خوبی را تجربه نمی‌کند اما مدیران باشگاه فعلاً به رونالد کومان و پروژه جوان‌سازی‌اش در این تیم اعتماد دارند.

دنی آلوز که بین سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۶ در عضویت بارسلونا بود، به این تیم برای کسب ۲۳ جام مختلف از جمله ۶ قهرمانی در لالیگا، چهار قهرمانی در جام حذفی اسپانیا، چهار قهرمانی در سوپرجام اسپانیا، سه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، سه قهرمانی در سوپرجام اروپا و سه قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها کمک کرد.

آلوز که سابقه بازی در تیم‌های سویا، یوونتوس و پاری‌سن‌ژرمن را هم دارد، بازی‌های درخشانی را از خود در پست دفاع راست برای بارسلونا انجام داد. او با ۴۳ قهرمانی در رقابت‌های مختلف رکورددار بیشترین تعداد جام و قهرمانی در بین فوتبالیست‌های جهان است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.