در آستانه شروع مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، یک روزنامه عربستانی مدعی شد AFC هیچ اعتراضی به داوری در این رقابت‌ها را قبول نمی‌کند و حتی ۵۰۰ دلار از معترضان مصادره می‌شود!

به گزارش خبرنگار مهر و به نقل از روزنامه «الاقتصادیه»، کنفدراسیون فوتبال آسیا تایید کرد که هیچ اعتراضی از سوی هیچ باشگاهی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مورد قبول نخواهد بود مگر خطاهای فنی که در نسخه جدید و اصلاح شده توسط شورای قانونگذاری بین المللی فوتبال اعمال شده باشد. این امر در مورد کمک داور ویدئویی هم صدق می‌کند.

این روزنامه در ادامه گزارش خود آورده است: «از تیم‌های معترض مبلغ ۵۰۰ دلار مصادره می‌شود و شکایت آنها هم نادیده گرفته خواهد شد. این یک تصمیم رسمی، لازم الاجرا و غیر قابل تجدید نظر است. هرگونه اعتراض بی اساس یا غیر مسئولان هم به کمیته انضباطی و اخلاق AFC ارجاع داده می‌شود و علاوه بر این، باشگاه جریمه هم خواهد شد.»

الاقتصادیه گزارش خود را این‌طور ادامه داده است: «هر باشگاهی که مایل به اعتراض (اعتراضی به جز مسائل داوری) است، ابتدا باید اعتراض رسمی خود را ظرف دو ساعت بعد از سوت پایان بازی به ناظر مسابقه بدهد مشروط بر اینکه در ۲۰ ساعت باقی مانده اعتراض دقیق باید با استفاده از فرم رسمی ارائه شود.»

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال الهلال عربستان و پرسپولیس ایران فردا شنبه در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا به مصاف هم خواهند رفت. این بازی از ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه فیصل بن فهد برگزار می‌شود. دیگر بازی این مرحله در غرب آسیا بین النصر عربستان و الوحده امارات برگزار خواهد شد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )