بازیکن تیم ملی فوتبال ایران بدون هیچ وقفه ای باید برای دیدار بین المللی دیگری در قامت هافبک باشگاهی حاضر شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اردوی تیم ملی فوتبال ایران پس از کسب پیروزی یک بر صفر مقابل امارات و تساوی یک - یک مقابل کره جنوبی به اتمام رسید تا بازیکنان به تیم‌های باشگاهی خود بازگردند.

لژیونرها برای ادامه تلاش‌های حضور در ترکیب تیم باشگاهی خود به کشورهایشان رفتند و هفت بازیکن داخلی خود را برای شروع لیگ برتر آماده می‌کنند.

با این حال وضعیت برای ملی پوشان پرسپولیس تفاوت است.

میلاد سرلک، وحید امیری و مهدی ترابی که از اردوی پرسپولیس به تیم ملی رفتند حالا باید خود را برای بازی با الهلال عربستان در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا آماده کنند.

سرلک در دو بازی ملی اخیر، تنها دقایقی در بازی با امارات فرصت حضور در میدان پیدا کرد. مهدی ترابی نیز بر خلاف انتظارات نتوانست مقابل امارات و کره جنوبی بازی کند تا روی نیمکت تیم ملی ایران جا خوش کند.

با این حال شرایط برای وحید امیری کاملا متفاوت بود. بازیکن تأثیرگذار تیم ملی ایران در هر دو دیدار به عنوان بازیکن اصلی وارد میدان شد تا نشان دهد پس از هفت سال همچنان یکی از ارکان اصلی موفقیت‌های ملی است. این دیدگاه مشابهی است که کادر فنی پرسپولیس روی این بازیکن در ترکیب خود دارند.

حالا امیری شرایط سختی را نسبت به تمام بازیکنان ملی و باشگاهی پشت سر می‌گذارد. او در سه سال گذشته میانگین بیشترین بازی را در تقویم فوتبالی ایران داشته است.

بازیکن کم حاشیه فوتبال ایران حالا باید با کمترین زمان استراحت مجددا سوار هواپیمای اختصاصی پرسپولیس به مقصد ریاض عربستان شود تا مقابل الهلال بازی کند. این دیدار بین المللی دیگری برای ایران است که نتیجه اش تأثیر قابل توجهی در فوتبال باشگاهی کشورمان خواهد داشت.

پرسپولیس تنها نماینده باقیمانده در فوتبال باشگاهی ایران است که حالا خود را باید قبل از شروع لیگ برتر بیست و یکم آماده مهم‌ترین دیدار آسیایی کند.

باید دید یحیی گل محمدی چگونه می‌تواند امیری را با کمترین بحران خستگی برای حضور در ترکیب اصلی سرخپوشان مقابل الهلال آماده کند.

تیم فوتبال پرسپولیس شنبه هفته آینده مقابل الهلال دیدار یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ را در ورزشگاه فیصل بن فهد ریاض برگزار می‌کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.