رئیس دپارتمان امور بین الملل فدراسیون فوتبال گفت: مشکل خروج از کشور گروان تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل تاخیر انها در ارسال فرم های مربوطه بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیرا اسدی، رئیس دپارتمان بین‌الملل فدراسیون فوتبال در گفتگوی رادیویی درباره عدم اجازه پرواز اعضای تیم فوتبال پرسپولیس به عربستان گفت: متوجه شدیم باشگاه پرسپولیس ساعت ۱۸ عصر دیروز اطلاعات لازم برای پرواز را به فدراسیون فوتبال داد تا هماهنگی‌های لازم با فدراسیون فوتبال عربستان انجام شود. این ساعت از روز کاملاً طبیعی است که مربوط به زمان اداری نمی‌شد و هیچ کشوری آن را نمی‌پذیرد.

وی افزود: به همین خاطر از صبح امروز پیگیر شدیم و یادآوری‌های لازم را نیز به فدراسیون عربستان انجام دادیم. حقیقت را اگر بگویم این است در این مدت که تیم‌های ایرانی به عربستان سفر کرده‌اند، فدراسیون فوتبال این کشور همکاری خوبی داشته است و سفر همه تیم‌ها به این کشور برای میزبانی‌ها و فرآیند برگزاری مسابقات با رضایت بوده است. هیچ کارشکنی از سوی عربستان نبوده است.

او درباره اینکه با توجه به شرایط به وجود آمده پرسپولیسی‌ها باید چه اقدامی می‌کردند یادآور شد: معمولاً ۷ تا ۱۰ روز زودتر از پرواز باید اطلاعات تیم از باشگاه به ما داده شود. ما این اطلاعات را به فدراسیون میزبان اعلام می‌کنیم تا آنها با سازمان هواپیمایی کشور خودشان هماهنگ شوند. متأسفانه این تجربه را در پرواز تیم پرسپولیس به هند نیز داشتیم. در آن زمان نیز اطلاعات تیم یک روز قبل از پرواز ارائه داده شد که باعث شد مشکلی مشابه به وجود بیاید.

اسدی درباره تعامل با باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: با آقای صدری سرپرست باشگاه پرسپولیس صحبت کردم. او هم از صبح خیلی پیگیر و نگران بود ولی مسائل اداری که شاید خارج از حیطه مدیریت ایشان هم بوده باعث شده تا اطلاعات به موقع ارسال نشود.

او درباره زمان حل این مشکل برای پرواز سرخپوشان برای دیدار با الهلال عربستان گفت: به هر حال مشکلی به وجود آمده باید صبوری کنند تا مشکل حل شود. همچنان در حال کار روی این موضوع هستیم. خودِ آقای صدری شماره کاپیتان پرواز را به من داد و با ایشان هم صحبت شده است و همه چیز در دست اقدام است. به هر حال وقتی مشکلی به وجود می‌آید باید مدیریت بحران هم وجود داشته باشد تا به بهترین شکل ممکن بتوان موضوع را مدیریت کرد.

او در پایان درباره صحبت از شکایت از فدراسیون عربستان و afc که از سوی برخی مسئولان باشگاه پرسپولیس مطرح شده است گفت: خواهش می‌کنم مصاحبه‌های اینچنینی نکنند چون این مصاحبه‌ها در نهایت به ضرر خودمان تمام می‌شود و مثل موارد مشابه قبلی می‌تواند منجر به رأی کمیته انضباطی AFC علیه باشگاه ختم شود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۲ )