پیشکسوت استقلال معتقد است آبی‌پوشان بدون مربی هم می‌توانند در رده‌های دوم تا چهارم جدول لیگ برتر قرار بگیرند و آنها فقط باید به قهرمانی فکر کنند.

پیشکسوت استقلال معتقد است آبی‌پوشان بدون مربی هم می‌توانند در رده‌های دوم تا چهارم جدول لیگ برتر قرار بگیرند و آنها فقط باید به قهرمانی فکر کنند. علی موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره انتخاب مصطفی آجورلو به‌عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال و تمدید سه ساله قرارداد فرهاد مجیدی با آبی‌پوشان اظهار داشت: این اتفاقات را به فال نیک می‌گیریم. آجورلو مسائل ابتدایی را که مجیدی از مدیریت باشگاه خواسته بود، انجام می‌دهد و قرارداد او را برای آرامش تیم تمدید کرد.

«امیدوارم استقلال با آجورلو به ثبات برسد و مجیدی با آرامش به کارش ادامه دهد.»، وی ضمن بیان این جمله تصریح کرد: ما سیستمی حرفه‌ای نداریم و نمی‌توانیم آینده را پیش‌بینی کنیم. باید منتظر بمانیم تا در آینده درباره عملکرد مدیران باشگاه صحبت کنیم. ان‌شاءالله استقلال استارت خوبی بزند و به آرامش برسد. باید با گذشت سه تا شش ماه درباره عملکرد مدیران قضاوت کنیم.

پیشکسوت استقلال درباره بازیکنانی که در نقل‌وانتقالات تابستانی به جمع آبی‌پوشان اضافه شده‌اند، بیان کرد: استقلال برای موفقیت در لیگ برتر بازیکنان بدی نگرفته است، اما با توجه به اینکه هواداران از تیم انتظار کسب حداقل یک قهرمانی دارند، در نقل‌وانتقالات ضعیف عمل کرده‌اند. استقلال تیمی بزرگی است و به دو یا سه بازیکن بزرگ نیاز دارد.

موسوی با اشاره به لزوم خرید بازیکنان باکیفیت به تسنیم گفت: حالا که ممنوعیت جذب بازیکنان خارجی برطرف شده است، تیم استقلال به یک مهاجم تمام‌کننده خارجی نیاز دارد که زحمات سایر بازیکنان را به سرانجام برساند. تمام‌کننده خوب در ایران بسیار کم پیدا می‌شود. باید یک مدافع خارجی خوب هم به تیم اضافه شود تا دفاع را جمع کند. قهرمانی با تیم فعلی دشوار است و استقلال به چند بازیکن بین‌المللی نیاز دارد.

وی در مورد انتقادات از فرهاد مجیدی و اینکه آیا استقلال با او در سه سال آینده می‌تواند موفق باشد یا خیر، خاطرنشان کرد: استقلال با مربی درجه چهارم یا حتی بدون مربی هم به مقام چهارم، سوم یا دوم لیگ برتر می‌رسد و اگر یک مربی ایرانی فراتر از انتظارات عمل کند، می‌تواند تیم را به قهرمانی برساند. مربیان تیم باید تمام تلاش خود را بکنند تا قهرمانی را برای هواداران استقلال به ارمغان بیاورند و آنها را راضی کنند. هواداران از تیم انتظار قهرمانی دارند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.