مهاجم فرانسوی تیم فوتبال رئال مادرید پس از رساندن تعداد گل‌هایش در لالیگا به عدد ۲۰۰، محبوب‌ترین آنها را انتخاب کرد.

مهاجم فرانسوی تیم فوتبال رئال مادرید پس از رساندن تعداد گل‌هایش در لالیگا به عدد ۲۰۰، محبوب‌ترین آنها را انتخاب کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از مارکا، کریم بنزما این روزها نقش ستونی محکم را برای خط حمله رئال مادرید ایفا می‌کند. در واقع از زمان جدایی کریستیانو رونالدو، بنزما بهتر توانسته توانایی‌های خود را در رهبری خط حمله و پتانسیلش برای گلزنی و گل‌سازی در رئال مادرید را به نمایش بگذارد.

در این فصل هم او شروعی خوب داشته و آماری به ثبت رسانده که در میان همتایانش در تمام ۵ لیگ برتر فوتبال اروپا بی‌نظیر است. او با احتساب دو گلی که بامداد امروز (پنجشنبه) به مایورکا زد، در ۶ بازی‌اش در فصل جاری لالیگا به صورت مستقیم در رقم خوردن ۱۵ گل تیمش نقش داشته است که شامل ۸ گل و ۷ پاس گل می‌شود. روبرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی بایرن مونیخ در ۱۱ گل نقش داشته که همه آنها را خودش به ثمر رسانده است. ارلینگ هالند مهاجم نروژی بوروسیا دورتموند نیز مانند بنزما در ثبت ۱۵ گل تیمش در بوندس‌لیگا نقش آفرینی کرده که شامل ۱۱ گل و ۴ پاس گل می‌شود اما تعداد بازی‌های او یکی بیشتر از بنزما است.

به مناسبت ۲۰۰ تایی شدن گل‌های بنزما در لالیگا، فلورنتینو پرس رئیس باشگاه رئال مادرید با اهدای پیراهن شماره ۲۰۰ به مهاجم فرانسوی روی چمن ورزشگاه سانتیاگو برنابئو از او که از سال ۲۰۰۹ در خدمت کهکشانی‌ها بوده قدردانی کرد.

بنزما هم در گفت‌و‌گویی با شبکه تلویزیونی باشگاه رئال مادرید درباره رکوردش که تنها از رکورد سه اسطوره دیگر باشگاه رئال مادرید، کریستیانو رونالدو (۳۱۲ گل)، رائول (۲۲۸ گل) و آلفردو دی‌استفانو (۲۱۶ گل) پایین‌تر است، صحبت کرد.

او گفت: این باشگاه تمام زندگی من است و بابت گل‌هایی که برای آن زده‌ام احساس غرور می‌کنم. امیدوارم که گل‌های بیشتری بزنم. من فقط می‌خواهم فوتبال بازی کنم چیزی که عاشقش هستم. دوست دارم در زمین بازی حرکت کنم، پاس بدهم، گل بزنم و به هم‌تیمی‌هایم کمک کنم.

بنزما در پاسخ به این سؤال که در میان ۲۰۰ گلی که تا کنون در لالیگا به ثمر رسانده کدامیک را به سایر گل‌هایش ترجیح می‌دهد، گفت: من همان گل اول را انتخاب می‌کنم که در همین برنابئو با پاس رود فن‌نیستلروی مقابل خه‌رس به ثمر رساندم. من این پیشرفت را به لطف خانواده و فرزندانم و هواداران رئال مادرید دارم که همیشه به من کمک کرده‌اند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.