سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال رئال مادرید از جشنواره گلی که تیمش مقابل مایورکا برپا کرد بسیار راضی است.

سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال رئال مادرید از جشنواره گلی که تیمش مقابل مایورکا برپا کرد بسیار راضی است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال رئال مادرید پرگل‌ترین پیروزی فصلش را بامداد امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو جشن گرفت و میهمانش مایورکا را با نتیجه ۶ بر یک در هم کوبید. با این پیروزی قاطع، کهکشانی‌ها به صدر جدول برگشتند و به همین دلیل هم سرمربی‌شان کارلو آنچلوتی از همه چیز راضی به نظر می‌رسید.

او گفت: شب بسیار خوبی بود چون بازیکنانی که این اواخر خیلی فرصت بازی پیدا نکرده بودند، آمادگی‌شان را نشان دادند و این نشانه‌ای خوب برای تمام کل تیم بود. با توجه به بازی‌های فراوانی که پیش رو داریم ما مجبوریم که از سیستم چرخشی استفاده کنیم و من عملکرد بازیکنان تعویضی‌ام را دوست داشتم. مسئله فرصت

یکی از بازیکنانی که بیشترین نقش را در پیروزی رئال مادرید داشت، مارکو آسنسیو بود که هت‌تریک کرد. کارلتو درباره او گفت: اینکه او توانست در سمت راست خط میانی بازی کند به او کمک می‌کند که ضربات فراوانی به حریف بزند. او بازیکنی است که بین خطوط بازی می‌کند و کاملاً آزاد نیست. با این حال قدرتی که دارد او را به بازیکن بسیار خطرناک برای رقبا تبدیل می‌کند. مسئله ما این نیست که باید به همه فرصت بازی برسد، بلکه ما می‌خواهیم از فشار موجود روی آنهایی که بیشتر از همه بازی می‌کنند کاسته شود و باید به آنها استراحت بدهیم. این چیزی است که ما نیاز داریم.

سرمربی ایتالیایی کهکشانی‌ها افزود: من تجربه‌ام را در اختیار تیم قرار داده‌ام و هر کاری بتوانم برای آن انجام می‌دهم. خوشبختانه بازیکنان شجاعی داریم که کیفیت‌شان هم بالاست و خیلی زود چیزهایی که می‌گویم را یاد می‌گیرند.

کریم بنزما مهاجم فرانسوی رئال مادرید بار دیگر برای این تیم گلزنی کردند و با دبلش مقابل مایورکا شمار گل‌های خود در این فصل را به عدد ۸ رساند.

آنچلوتی راجع به بنزما هم گفت: مشخص است که کریم در این مقطع بسیار خوب بازی می‌کند. تمرکز روی اینکه او تا الان ۸ گل زده ممکن است باعث شود فراموش کنیم که او چقدر به سایر بازیکنان تیم کمک می‌کند. کریم در تیم ما فقط یک گلزن نیست، او یک بازیکن کامل است. وقتی که او خسته باشد، من به لوکا یوویچ خواهم گفت که به میدان برود و او هم کارش را خوب انجام می‌دهد. یوویچ برای رسیدن به ترکیب تیم رقیب سرسختی دارد اما او در همان اندک زمانی هم که در میدان حضور داشته باشد کارش را خوب انجام می‌دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.