بازیکن پیشین تیم ملی فوتسال ایران گفت: باید مراقب ازبکستان باشیم و مقابل این تیم باهوش بازی کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتسال ایران بعد از کسب دو پیروزی مقابل آمریکا و صربستان و باخت به آرژانتین در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۱، راهی مرحله یک هشتم نهایی شد. شاگردان سیدمحمد ناظم الشریعه روز جمعه در این مرحله با تیم ازبکستان بازی می‌کنند.

جواد اصغری مقدم بازیکن پیشین تیم ملی فوتسال ایران که هدایت تیم لیگ برتری کراپ الوند را بر عهده دارد، در این خصوص به خبرنگار مهر، گفت: بازی‌های مراحل حذفی حساس‌تر است. باید مراقب ازبکستان باشیم و مقابل این تیم باهوش بازی کنیم. هر بازی برنامه خاص خودش را دارد.

وی افزود: ازبکستان حریف سرسختی است. هرچند امسال مربی ازبکستان بومی است اما آنها در سال‌های اخیر همواره مربی خارجی داشته‌اند و فوتسال را به خوبی بازی می‌کنند. بازی سختی داریم و نباید به چیزی جز این مسابقه فکر کنیم.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتسال ایران با اشاره به بازی‌های مرحله گروهی تاکید کرد: مقابل صربستان بد بازی نکردیم. هدفمان برد برای صعود بود که به خوبی این کار را انجام دادیم. برابر آمریکا اما با صلابت نبودیم.

اصغری مقدم ادامه داد: در بازی ایران با آرژانتین مشخص بود که دو تیم تمایلی به صعود به عنوان صدرنشین ندارند. به هر حال آرژانتین قهرمان دوره گذشته بود و از یک سو هم نمی‌خواست بازنده باشد برای همین راحت‌تر بازی کرد. با این شرایطی که وجود داشت، نباید بازی با آرژانتین را ملاک قرار بدهیم.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتسال ایران در پایان در خصوص اینکه تیم ملی چه ضعفی دارد که باید برطرف شود؟ گفت: چیزی که در بازی با آمریکا کمی نگران کننده بود، «پرسینگ» تیم بود. از نظر فیزیکی شرایط خوبی داریم ولی باید حواسمان به پِرس کردن حریف باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.